خانهاخبار
آنر مجیک Vs2 با بدنه سبک و نمایشگرهای اولد رسما معرفی شد

آنر مجیک Vs2 با بدنه سبک و نمایشگرهای اولد رسما معرفی شد

گوشی تاشو جدید آنر به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز است و تنها ۱۰٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد.
۲۱ مهر ۱۴۰۲

آنر امروز به صورت رسمی از عضو جدید خانواده گوشی‌های تاشو مجیک V رونمایی کرد که نسخه نسل جدید آنر مجیک Vs که سال گذشته معرفی شد، محسوب می‌شود. محصول جدید آنر که مجیک Vs2 نام دارد از فریم آلیاژ منیزیم و لولای تیتانیومی Luban بهره می‌برد. به لطف این لولای جدید، وزن دستگاه کاهش پیدا کرده و به ۲۲۹ گرم رسیده است. در واقع، آنر مجیک Vs2 علی‌رغم فرم فکتور خاص خود هم‌وزن گوشی‌های استاندارد بازار است که ویژگی قابل توجهی به شمار می‌رود.

image

در حالت بسته، ضخامت آنر مجیک Vs2 تنها برابر با ۱۰٫۷ میلی‌متر است و زمانی که دستگاه باز می‌شود ضخامت گوشی به ۵٫۱ میلی‌متر می‌رسد. در این راستا، گوشی جدید آنر را می‌توان باریک‌ترین گوشی تاشو بازار دانست.

آنر مجیک Vs2 از نمایشگر کاور اولد ۶٫۴۳ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۰۶۰ در ۲۳۷۶ و فناوری LTPO (نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی) بهره می‌برد که از نسبت تصویر ۲۰:۹ برخوردار شده است. طبق ادعای آنر، نمایشگر کاور این گوشی قادر است به نرخ روشنایی ۲۵۰۰ نیتی دست پیدا کند. نمایشگر داخلی دستگاه نیز ۷٫۹ اینچی و از نوع اولد است و از فناوری LTPO نیز پشتیبانی می‌کند.

image

هر دو نمایشگر آنر مجیک Vs2 از محتوای HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کنند و در خود دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را جای داده‌اند. خوشبختانه نمایشگر‌های خارجی و داخلی این گوشی با قلم هوشمند سازگار هستند.

قلب تپنده آنر مجیک Vs2 تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که با دو نسخه حافظه رم ۱۲ / ۱۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲٫۵ برابری و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است.

image

آنر مجیک Vs2 از اندروید ۱۳ برپایه MagicOS 7.2 بهره می‌برد که بهینه‌سازی‌های مختلفی برای نمایشگر داخلی بزرگ دستگاه روی آن اعمال شده است. برای مثال، کاربر می‌تواند دو پنجره از یک برنامه را در دو نیمه نمایشگر اجرا کند. به علاوه، ویژگی Free hoover دو نیمه نمایشگر را جدا می‌کند تا تجربه کاربری مشابه لپتاپ در اختیار کاربران قرار بگیرد. منبع تغذیه آنر مجیک Vs2 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک Vs2 در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش روانه بازار می‌شود. برای نسخه پایه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، گوشی جدید آنر با قیمت ۶٬۹۹۹ یوآن (۹۵۸ دلار) به فروش خواهد رسید. کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی دستگاه نیز با برچسب قیمتی ۷٬۶۹۹ یوآن (۱۰۵۴ دلار) عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید