خانهاخبار
تاریخ رونمایی از اولین گوشی تاشو وان پلاس اعلام شد

تاریخ رونمایی از اولین گوشی تاشو وان پلاس اعلام شد

وان پلاس اوپن به طور رسمی در تاریخ ۲۷ مهر معرفی خواهد شد.
۲۱ مهر ۱۴۰۲

در طی چند ماه گذشته، گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون اولین گوشی تاشو وان پلاس به نام وان پلاس اوپن منتشر شده که بخش بزرگی از مشخصات فنی و طراحی این گوشی را فاش کرده‌اند. حالا اما امروز غول فناوری چینی سرانجام اعلام کرد که وان پلاس اوپن هفته آینده و در کشور هند معرفی خواهد شد.

طبق اعلام رسمی وان پلاس، محصول جدید این برند در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) و در دومین شهر بزرگ هند، بمبئی، معرفی خواهد شد. در همین تاریخ، شاهد رونمایی از اوپو فایند N3 و فایند N3 فلیپ خواهیم بود. در تیزری که وان پلاس به اشتراک گذاشته است، بخشی از طراحی وان پلاس اوپن نمایش داده شده است. در این راستا، گوشی تاشو وان پلاس با لبه‌های تخت همراه خواهد شد و به اسلایدر هشدار مجهز خواهد بود.

image

مدیر ارشد عملیاتی برند وان پلاس، آقای کیندر لیو، ادعا کرده که وان پلاس اوپن محصولی پرمیوم است که از طراحی نازک و وزن سبک برخوردار خواهد شد. به علاوه، این مقام وان پلاس گفته که این گوشی تجربه عکاسی و تصویربرداری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نرم‌افزار آن نیز به طور کامل بهینه‌سازی شده است.

براساس شایعات قبلی، وان پلاس اوپن به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود. نمایشگر داخلی دستگاه نیز از ابعاد ۷٫۸۲ اینچی و رزولوشن تصویر ۲۲۶۸ در ۲۴۴۰ بهره می‌برد. از سوی دیگر، نمایشگر کاور ۶٫۳۱ اینچی گوشی نیز از رزولوشن تصویر ۲۴۸۴ در ۱۱۱۶ پشتیبانی می‌کند. انرژی دستگاه نیز توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید