خانهاخبار
۱۰ گوشی پرفروش در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳: چهار نماینده از اپل، شش نماینده از سامسونگ!

۱۰ گوشی پرفروش در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳: چهار نماینده از اپل، شش نماینده از سامسونگ!

موسسه کانترپوینت به تازگی لیست ده گوشی پرفروش بازار در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرده که تنها نام دو برند در آن دیده می‌شود.
۲۰ مهر ۱۴۰۲

در سال‌های دور، چند برند برجسته مانند بلک‌بری، نوکیا و موتورولا جزو پرفروش‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شدند. با این وجود، دوران این شرکت‌ها محبوب نیز به پایان رسید و حالا نام‌های بزرگی در بازار گوشی‌های هوشمند به گوش می‌رسند که طرفداران بی‌شماری در سطح جهان دارند.

از میان‌ برندهای زیادی که در حال حاضر در بازار گوشی فعالیت می‌کنند، اپل و سامسونگ جزو شرکت‌های اصلی هستند که همه ساله گوشی‌های موفق و پرفروشی را عرضه می‌کنند. حالا به تازگی گزارشی جدید از سوی موسسه آماری و تحقیقی کانترپوینت منتشر شده که این ادعا را به روشنی تایید می‌کند.

image

وبسایت کانترپوینت در جدیدترین گزارش خود لیست ۱۰ گوشی پرفروش بازار در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی را به اشتراک گذاشته است که تنها نام‌ برندهای اپل و سامسونگ در آن دیده می‌شود. این دو برند موفق شده‌اند شرکت‌های بزرگی مانند شیائومی، هواوی، اوپو، ویوو و ریلمی را شکست دهند که حضور پررنگی در بازار گوشی دارند.

همانطور که در لیست کانترپوینت ذکر شده است، پرفروش‌ترین گوشی جهان در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ آیفون ۱۴ است. پس از این دستگاه، آیفون ۱۴ پرو مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ در رده‌های دوم، سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. در رده‌های پنجم تا دهم، نمایندگان سامسونگ شامل گلکسی A14، گلکسی A54، گلکسی A14 5G، گلکسی اس ۲۳ اولترا، گلکسی A04e و گلکسی A34 جای گرفته‌اند.

image

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳

لیست کانترپوینت نشان می‌دهد که آیفون همچنان بهترین برند جهان در رده گوشی‌های پرمیوم است در حالی که کاربران برای خرید گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه سراغ برند سامسونگ رفته‌اند. در واقع، گلکسی اس ۲۳ اولترا تنها گوشی پرچمدار اندرویدی در این لیست است.

image

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲

در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو مکس پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار بوده‌اند. سومین گوشی برتر اما گلکسی A13 بوده است که محصولی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. با نگاهی دقیق به پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در سه‌ماهه دوم سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، می‌توان متوجه شد که جایگاه سامسونگ و اپل در بازار نسبتا پایدار بوده و کاربران اعتمای زیادی به محصولات این دو برند دارند.

image

آيفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که سری آیفون ۱۴ عملکرد بهتری در مقایسه با سری گلکسی اس ۲۳ در بازار داشته که نشان می‌دهد گوشی‌های پرمیوم سامسونگ هنوز جایگاه محکمی در بین کاربران ندارند. البته به نظر می‌رسد فروش موفق گلکسی اس ۲۳ اولترا در بازارهای آمریکا و اروپای غربی تا حدودی فروش ضعیف سری گلکسی اس ۲۳ را جبران کرده است.



جدیدترین‌ اخبار

Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

علی

۱۴۰۲/۷/۲۲
خوبه پایین رده های سامسونگ هست وگرنه سامسونگ ورشکست میشد سوپر مارکت می‌زد

احمد

۱۴۰۲/۷/۲۱
آنر

پیشنهاد سردبیر