خانهاخبار
ردمی نوت ۱۲ 5G: سریع‌ترین گوشی اندرویدی که از فروش ۱ میلیون واحدی در سال ۲۰۲۳ عبور کرده است!

ردمی نوت ۱۲ 5G: سریع‌ترین گوشی اندرویدی که از فروش ۱ میلیون واحدی در سال ۲۰۲۳ عبور کرده است!

شیائومی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی برند ردمی با عملکردی خارق‌العاده ۱ میلیون واحد فروش داشته است.
۲۰ مهر ۱۴۰۲

گوشی‌های سری ردمی نوت به دلیل مشخصات فنی کارآمد و برچسب قیمتی مقرون به صرفه بسیار در نزد کاربران محبوب هستند. برای اثبات این موضوع، آمار و ارقام تایید کرده‌اند که تا ماه سپتامبر سال ۲۰۲۳ حدود ۳۳۸ میلیون واحد از گوشی‌های ردمی نوت به فروش رفته است. برخلاف آن که امسال بازار گوشی‌های هوشمند شرایط ناپایداری داشت و میزان تقاضا کاهش یافته بود، یک گوشی متعلق به سری ردمی نوت عملکرد خارق‌العاده‌ای از خود نشان داده است.

image

طبق تایید رسمی برند شیائومی، ردمی نوت ۱۲ 5G به سریع‌ترین گوشی اندرویدی بدل شده که از میزان فروش ۱ میلیون واحدی فراتر رفته است. غول فناوری چینی با انتشار تیزری در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) این خبر را اعلام کرده است. آمار فروش ردمی نوت ۱۲ 5G در بازه زمانی ماه ژانویه تا جولای سال ۲۰۲۳ محاسبه شده است. برای یادآوری، ردمی نوت ۱۲ 5G در ماه اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شد و سپس در ماه ژانویه سال جاری در دسترس کاربران قرار گرفت.

خانواده سری ردمی نوت همیشه فروش موفقی را در بازارهای جهانی تجربه کرده‌اند. ردمی نوت ۱۲ 5G نیز یکی از محصولات مقرون به صرفه بازار به شمار می‌رود که با برچسب قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار عرضه شده است. در بررسی‌های انجام شده، گوشی ردمی به دلیل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، تراشه جدید و پشتیبانی از شبکه 5G تحسین شده است. البته عملکرد دوربین ردمی نوت ۱۲ 5G در شرایط نوری ضعیف عملکرد دور از انتظار دارد.

image

ردمی نوت ۱۲ 5G به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر همچنین از روشنایی ۱۲۰۰ نیتی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده دستگاه تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۴ نسل یک است که انرژی خود را از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی دریافت می‌کند. سیستم دوربین گوشی نیز شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (3 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

منصور

۱۴۰۲/۷/۲۷
اگه یه گوشی فقط واسه گیم میخواین فقط فقط پوکو f3
اگه سراغ گوشی دیگه بری سخت پشیمان میشی
اسنپدراگون ۸۷۰ 5G
یعنی فوق العادس هرکاری میکنم ایراد از گوشی بگیر اصلا مگه ایراد داره
همه مدل جدید گرفتم کم میارن ردمی ۱۲پرو
ردمی۱۲
وووو

سحر

۱۴۰۲/۷/۲۱
من دارم این گوشیو خیلی هنگ میکنه یهو منو ازتو برنامه ها میندازه بیرون اخه مشکلش چیه حافظشم ازاده ک

پرهام چالاک

۱۴۰۲/۷/۲۱
نخیر اصلا هم اینطور نیست،این موبایل رو حدودا ۱۱ ماه دارم،عمل کرد دوربین،خارقلعاده هست،دوربین واید12 مگاپیکسل،دوربین اصلی50 مگاپیکسل و ماکرو2مگاپیکسل و التراواید 8 مگاپیکسل،فیلم برداری 4k,30فریم بر ثانیه_1080,60فریم بر ثانیه و 30 فریم هم داره،دوربین سلفی هم 16مگاپیکسل و تا 1080 ,60 هم ویدیو سلفی میگیره،،120هرتز هم هست ولی نمایشگر اولد نه امولد،شارژر سریع 67W،۶۷واتی داره نه33 وات،miui 14 و اندروید 13 هم پشتیبانی میکنه(مال من این مشخصاته)،نمایشگر حالت دستی،تا 800نیت می‌ره ولی حالت اتومات تا 1100نیت هم می‌ره،پردازنده ی:(مدیاتیک،دایمنتسیتی 1080pپلاس روشه،یعنی کالاف رو گرافیک Very highو فریم ریتVery high میشه پلی داد،وقتی که فریم ریت رو میزاری روی max گرافیک می‌ره رویLow)........................خلاصه که امیدوارم بدردتون بخوره:)






قیمت:درحال حاضر نسخه 256/8یاهمون رام8،حدودا12,900,000

پیشنهاد سردبیر