خانهاخبار
آپدیت نسخه ۵.۹ برای پیکسل بادز پرو با قابلیت‌های جدید عرضه شد

آپدیت نسخه ۵.۹ برای پیکسل بادز پرو با قابلیت‌های جدید عرضه شد

قابلیت‌های عرضه شده در آپدیت جدید پیکسل بادز پرو ویژگی‌های هوشمند آن را بیشتر کرده است.
۱۹ مهر ۱۴۰۲

دارندگان هدفون پیکسل بادز پرو حالا می‌توانند نسخه جدید را روی دیوایس خود نصب کرده و از امکانات آن استفاده کنند. از جمله قابلیت‌های اضافه شده، می‌توان به Conversation Detection اشاره کرد که مکالمه شما با دیگران از این طریق شناسایی خواهد شد. به این ترتیب موزیک در حال پخش متوقف و قابلیت Active Noise Cancellation نیز غیر فعال می‌شود تا شما بتوانید با مخاطب خود مکالمه کنید. پس از پایان مکالمه، قابلیت ANC غیر فعال شده و موزیک نیز پخش خواهد شد. قابلیت Conversation Detection می‌تواند از قسمت تنظیمات صدا فعال یا غیر فعال شود.

در منوی اصلی همچنین می‌توانید میزان صدای در حال پخش را از قسمت Hearing Wellness ارزیابی کنید. از قسمت Exposure می‌توانید میزان صدای پخش شده در ۲۴ ساعت اخیر را ارزیابی کرده و در صورت زیاد بودن، از آن مطلع شوید. اگر میزان صدای در حال پخش از بالاترین صدای پیشنهاد شده بیشتر شود،‌ نوتیفیکیشنی دریافت خواهید کرد که این موضوع را به شما هشدار خواهد داد.

image

سایر ویژگی‌های جدید، تنها به پیکسل ۸ و نسخه پرو آن محدود خواهد بود. به عنوان اولین قابلیت،‌ به پشتیبانی از Bluetooth Super Wideband باید اشاره کنیم که میزان صداهای در دسترس را دوبرابر خواهد کرد. این ویژگی با Clear Calling ترکیب شده و نویز و صداهای اطراف را تا حد ممکن کاهش می‌کند.

ویژگی دیگری که به پیکسل ۸ محدود خواهد بود،‌ باعث می‌شود تا صدای بازی‌ها در هنگام اجرا روی محصولات سازگار، تا حد ممکن با تأخیر بسیار پایینی همراه باشد.

هم اکنون پیکسل بادز پرو خود را به گوشی متصل کرده و به قسمت More Settings> Firmware update بروید و مطمئن شوید که نسخه ۵.۹ روی دستگاه نصب شده باشد. در صورت وجود آپدیت جدید، دو ویژگی یاد شده در این مطلب را مشاهده خواهید کرد که با نصب ورژن جدید، از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

image

گوگل همچنین نسخه وب اپلیکیشن Pixel Buds را نیز برای کروم او اس ارائه کرد تا کاربران به وسیله آن بتوانند بین حالت‌های نویز کنسلیشن و Transparency سوییچ کرده و برخی تنظیمات دیگر را نیز تغییر داده و از همه مهم‌تر، آپدیت‌های جدید را به راحتی روی هدفون‌های بی‌سیم گوگل نصب کنند. ویژگی آخر برای کاربران آيفون که از هدفون‌های گوگل استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود. البته قابلیت یاد شده هنوز به صورت عمومی در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید