خانهاخبار
بازی‌های اکتیویژن-بلیزرد طی سال ۲۰۲۴ به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند

بازی‌های اکتیویژن-بلیزرد طی سال ۲۰۲۴ به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند

شرکت اکتیویژن-بلیزرد به تازگی اعلام کرده که برخی از بازی‌های آنها در سال ۲۰۲۴ به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد.
۱۸ مهر ۱۴۰۲

شرکت اکتیویژن-بلیزرد در آستانه نهایی شدن معامله خود با مایکروسافت، اعلام کرده که برخی از بازی‌های این شرکت طی سال ۲۰۲۴ به آرشیو بازی‌های سرویس‌ ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد.

image

 

با توجه به اینکه بازی محبوب و مورد انتظاری چون Call of Duty: Modern Warfare III در ماه نوامبر منتشر خواهد شد؛ این شرکت می‌گوید که فعلا خبری از انتشار این عنوان یا Diablo IV برای سرویس گیم پس نیست. متاسفانه، اکتیویژن-بلیزرد اشاره دقیقی به عناوین عرضه شده برای گیم پس نداشته‌ است؛ اما با توجه به قرارداد‌های فعلی میان سونی و اکتیویژن، فعلا امکان ارائه بازی‌های سری Call of Duty روی سرویس گیم پس وجود ندارد.

آقای «فیل اسپنسر» نیز که نقش ریاست بخش ایکس باکس را بر عهده دارد؛ چندی پیش اعلام کرده بود که برای اضافه شدن Call of Duty به گیم پس، باید مراحل متفاوتی پس از تکمیل خرید اکتیویژن-بلیزرد توسط مایکروسافت طی شود. در سوی دیگر، خبرگزاری ویندوز سنترال در گزارش جدیدی ادعا کرده که به محض نهایی شدن معامله اکتیویژن-بلیزرد و مایکروسافت، بازی‌های متعددی از این شرکت به گیم پس راه خواهند یافت.

image

 

به گفته اکثر منابع، مایکروسافت سعی داشته تا این خرید را در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) نهایی کند. سازمان رقابت و بازار انگلستان یا همان CMA، یکی از آخرین مخالفان انجام این معامله بود؛ اما این سازمان نیز چندی پیش تاییدیه ابتدایی خود را به مایکروسافت داد و نظر نهایی خود را نیز در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اعلام خواهد کرد.

اعتراض اصلی سازمان رقابت و بازار انگلستان به نهایی شدن این خرید، خلق فضایی ضد رقابتی در بخش گیمینگ ابری بود که مایکروسافت به صورت جدی در آن فعالیت دارد. این شرکت برای راضی کردن سازمان رقابت و بازار انگلستان، اعلام کرد که لایسنس استریمینگ گیمینگ ابری عناوین اکتیویژن-بلیزرد را به شرکت یوبیسافت خواهد فروخت.

image

 

درباره اضافه شدن بازی‌های اکتیویژن-بلیزرد به سرویس گیم پس در آینده نزدیک چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، عناوین سری Call of Duty در چه تاریخی به این پلتفرم اشتراکی راه خواهند یافت؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید