خانهاخبار
تاریخ رونمایی از اوپو A2x اعلام شد

تاریخ رونمایی از اوپو A2x اعلام شد

شرکت اوپو با انتشار تیزری در شبکه اجتماعی ویبو، تاریخ رونمایی از گوشی جدید اوپو A2x را اعلام کرده است.
۱۸ مهر ۱۴۰۲

شرکت اوپو در امروز تیزر جدیدی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که خبر از معرفی گوشی اوپو A2x در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) را می‌دهد. این گوشی با قیمت ۱٫۰۹۹ یوآن (حدود ۱۵۰ دلار) در وب‌سایت فروشگاه آنلاین اوپو نیز قرار گرفته است.

image

 

مشخصات سخت افزاری اوپو A2x هنوز اعلام نشده‌اند؛ اما برخی از گزارشات به استفاده اوپو از چیپست دیمنسیتی ۶۰۲۰ در کنار ۶ تا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در این محصول اشاره می‌کنند. تیزر منتشر شده از این گوشی، طراحی قاب پشتی و همچنین نمایشگر گوشی را مشخص کرده است. اوپو A2x دارای نمایشگری به همراه ناچ قطره‌ای است و تنها یک دوربین در قاب پشتی آن به چشم می‌خورد.

فروشگاه آنلاین اوپو تنها این محصول را در رنگ مشکی به نمایش می‌گذارد؛ اما در این تیزر می‌توان اوپو A2x را رنگ‌های طلایی و بنفش را نیز مشاهده کرد. به احتمال زیاد، این محصول از نمایشگری LCD استفاده کرده و سنسور اثر انگشت نیز روی دکمه پاور آن قرار خواهد داشت.

image

 

با وجودی که تنها چند روز تا معرفی این گوشی باقی مانده است؛ متاسفانه هنوز مشخصات آن به طور کامل فاش نشده‌اند. این گوشی در ابتدا روانه بازار چین خواهد شد؛ اما بعید نیست که شاهد عرضه آن در بازار جهانی با همین نام یا به شکل محصولی ری‌برند شده نیز باشیم.

درباره طراحی اوپو A2x و قیمت این محصول چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، آیا این گوشی به بازار سایر کشور‌ها نیز راه خواهد یافت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید