خانهاخبار
قیمت وان پلاس اوپن برای بازار ایالات متحده فاش شد: ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۵ و پیکسل فولد

قیمت وان پلاس اوپن برای بازار ایالات متحده فاش شد: ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۵ و پیکسل فولد

اولین گوشی تاشو وان پلاس احتمالا حدود ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از رقبای خود خواهد بود که آن را به گزینه جذابی برای خریداران تبدیل می‌کند.
۱۸ مهر ۱۴۰۲

وان پلاس چند ساعت پیش به طور رسمی تایید کرد که اولین گوشی تاشو این برند موسوم به وان پلاس اوپن به زودی معرفی خواهد شد. در این رابطه، شایعه شده که محصول جدید برند چینی در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) رونمایی می‌شود. حالا در فاصله تنها چند روز مانده به عرضه رسمی این گوشی، تصاویر رسمی و برچسب قیمتی وان پلاس اوپن برای بازار ایالات متحده فاش شده است.

image

افشاگری برجسته به نام Rolnad Quandt با انتشار گزارشی در وبسایت WinFuture ادعا کرده که وان پلاس اوپن با برچسب قیمتی ۱٬۶۹۹ دلاری روانه بازار آمریکای شمالی می‌شود. با این قیمت، گوشی تاشو وان پلاس ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از رقبای قدرتمندی مانند گلکسی زد فولد ۵ و پیکسل فولد با قیمت ۱۸۰۰ دلاری خواهد بود. در صورت درست بودن این گزارش، وان پلاس اوپن می‌تواند به یکی از گزینه‌های جذاب برای خریداران بدل شود.

افشاگر Roland Quandt در ادامه گزارش خود ادعا کرده‌ که وان پلاس اوپن برای بازارهای اروپایی به جز آلمان در دسترس قرار خواهد گرفت. تصاویر فاش شده از وان پلاس اوپن نیز آن را در دو رنگ مشکی و سبز نشان می‌دهند. همانطور که در این تصاویر مشخص است، پنل پشتی وان پلاس اوپن میزبان ماژول دوربین دایره‌ای شکلی خواهد بود که در آن سه سنسور دوربین جای گرفته است.

image

مشخصات فنی وان پلاس اوپن

به همراه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، وان پلاس اوپن از نمایشگر داخلی ۷٫۸ اینچی و نمایشگر کاور ۶٫۳۱ اینچی با پنل‌های اولد بهره خواهد برد. به علاوه، گوشی تاشو وان پلاس از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین‌های فوق عریض و اصلی و سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین تله‌فوتو استفاده خواهد کرد.

گزارش شده که وان پلاس اوپن در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته در حال حاضر، دیگر کانفیگ‌های این گوشی مشخص نشده ولی انتظار می‌رود اولین گوشی تاشو وان پلاس در نسخه‌های مختلفی عرضه شود. انرژی موردنیاز وان پلاس اوپن توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید