خانهاخبار
اسامی برخی از بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس اکسترا فاش شدند

اسامی برخی از بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس اکسترا فاش شدند

یکی از افشاگران به تازگی اسامی برخی‌ از بازی‌های رایگان ماه اکتبر رده عضویتی پلی استیشن پلاس اکسترا را فاش کرده است.
۱۷ مهر ۱۴۰۲

یکی از افشاگران که سابقه درخشانی در افشای بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس دارد؛ به تازگی اسامی برخی از عناوین رایگان جدید ماه اکتبر برای رده عضویتی پلی استیشن پلاس اکسترا را اعلام کرده است.

به ادعای این افشاگر، عناوین رایگان جدید این رده عضویتی از تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) در دسترس کاربران قرار گرفته و در بین آنها، شاهد چند عنوان معروف و AAA هستیم. لیست این عناوین را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

image

 

  • Gohtam Knights
  • The Dark Pictures Anthology: House of Ashes
  • Disco Elysium: The Final Cut
  • Far: Changing Tides
  • Gugrave G.O.R.E
  • Elite Dangerous
  • Dead Island Definitive Edition
  • Alien Isolation

image

 

بازی Gohtam Knights که در دنیای کمیک‌های DC جریان داشته و چندی پیش عرضه شد؛ توسط استودیوی سازنده Batman: Arkham Origins ساخته شده است. این بازی که دارای چهار شخصیت اصلی بوده و حالتی کو-آپ محور دارد؛ موفق به جلب نظر کاربران و منتقدین یا تکرار موفقیت‌های سری Batman Arkham نشد. اجرای این بازی به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل نهمی نیز کمک چندانی به افزایش محبوبیت آن نکرد.

image

 

بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes نیز توسط استودیوی سوپرمسیو ساخته شده که عناوین ترسناک محبوبی چون Until Dawn را در کارنامه خود دارد. این عنوان که سومین نسخه در سری The Dark Pictures Anthology است؛ همانند سایر عناوین این استودیو تلفیقی از سبک وحشت و بقا و درام تعاملی محسوب می‌شود.

image

 

عنوان Disco Elysium یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نقش آفرینی در سال‌های اخیر به حساب آمده و The Final Cut نیز نقش نسخه کامل این بازی را دارد. Disco Elysium با الهام از عناوین نقش آفرینی رومیزی ساخته شده و دارای زاویه دوربین ایزومتریک، جهانی باز و تمرکز بالا روی دیالوگ است.

image

 

Elite Dangerous نیز که یکی دیگر از بازی‌های رایگان این ماه برای کاربران پلی استیشن پلاس اکسترا است؛ یک بازی شبیه‌ساز گشت و گذار در فضا است و در آن شاهد بازسازی کلی کهکشان راه شیری هستیم. این بازی به صورت آنلاین و تک نفره قابل تجربه است و به طرفداران عناوینی چون No Man’s Sky یا Starfield توصیه می‌شود.

image

 

بازی ترسناک Alien: Isolation که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد؛ یکی از نخستین عناوین نسل هشتم محسوب شده و همچنان طرفداران بسیاری دارد. در این بازی وحشت و بقا، شاهد ماجراهای «آماندا ریپلی»، دختر شخصیت اصلی سری فیلم‌های محبوب Alien هستیم که به دنبال یافتن آثاری از مادر خود، به ایستگاه فضایی سواستوپول می‌رود. این بازی به دلیل مکانیک‌های مخفی‌کاری جذاب و هوش مصنوعی بسیار دقیق «زینومورف‌ها» یا همان شخصیت‌های فضایی وحشتناک این سری، با واکنش‌های بسیار مثبتی روبرو شد.

image

 

در نهایت، بازی اکشن-زامبی Dead Island: Definitive Edition نیز برای کاربران پلی استیشن پلاس اکسترا در دسترس خواهد بود. این نسخه بهبود یافته که در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد؛ نخستین بازی استودیوی لهستانی تک‌لند در سری Dead Island است. این استودیو در سال‌های اخیر با عناوینی چون Dying Light و Dying Light 2 شناخته شده که آنها نیز در سبک زامبی هستند.

درباره رایگان شدن این عناوین برای کاربران رده عضویتی پلی استیشن پلاس اکسترا چه فکر می‌کنید؟ آیا از عناوین رایگان این ماه رضایت دارید یا ترجیح می‌دادید تا شاهد بازی‌های رایگان متفاوتی باشیم؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید