خانهاخبار
اولین تصویر گلکسی M44 طراحی آن را نشان می‌دهد

اولین تصویر گلکسی M44 طراحی آن را نشان می‌دهد

میان‌رده جدید سامسونگ ظاهرا با طراحی مشابه نسل قبلی معرفی می‌شود.
۱۸ مهر ۱۴۰۲

در ماه جولای سال جاری میلادی، سامسونگ از یک گوشی میان‌رده به نام گلکسی M34 برای بازار هند رونمایی کرد. این گوشی محصولی مقرون به صرفه محسوب می‌شود که از مشخصات فنی کارآمدی بهره می‌برد. حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ کار توسعه نسل جدید گلکسی M34 را آغاز کرده چرا که به تازگی تصویری از گوشی گلکسی M44 فاش شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد.

تصویر واقعی گلکسی M44 از سوی افشاگری به نام Anthony به اشتراک گذاشته شده که حاوی طراحی پنل پشتی آن است. در این راستا، میان‌رده جدید سامسونگ نیز با زبان طراحی دیگر محصولات غول فناوری کره همراه می‌شود. پنل پشتی گلکسی M44 میزبان دوربین سه‌گانه است که لنزهای آن به صورت جداگانه از بدنه بیرون زده‌اند. به علاوه، جزیره دوربین نیز از گوشی حذف شده است.

image

تصویر واقعی گلکسی M44

به طور کلی، گلکسی M44 با طراحی مشابه گلکسی M34 روانه بازار خواهد شد. همانطور که در این تصویر مشخص است، پنل پشتی احتمالا از پلاسیک ساخته شده و لبه‌های آن نیز تخت خواهد بود. انتظار می‌رود گلکسی M44 ابتدا برای بازار کره جنوبی معرفی شود چرا که این گوشی در حال حاضر در گواهی NRRA کره جنوبی ثبت شده است.

پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ تایید کرده که گلکسی M44 به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد. علی‌رغم این که تراشه کوالکام قدیمی‌تر از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ است، اسنپدراگون ۸۸۸ عملکرد پردازشی قوی‌تری در مقایسه با رقیب اگزینوسی خود دارد.

image

برای یادآوری، گلکسی M34 به نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز است. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی شده است. باتری گوشی نیز از ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برد. در این راستا، گلکسی M44 احتمالا برخی از این مشخصات فنی را به ارث خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ به کار رفته در گلکسی M44 بهبود قابل توجهی به نسبت سخت‌افزار گلکسی M34 خواهد داشت. البته نباید فراموش کنیم که در صورت تجهیز دستگاه به تراشه کوالکام، باید منتظر افزایش قیمتی آن باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید