خانهاخبار
راهنمای خرید بهترین هدست‌های بلوتوثی

راهنمای خرید بهترین هدست‌های بلوتوثی

نوع اتصال هدست‌ها به‌گوشی سیر تکامل جالبی را پشت سر گذاشته‌‎اند. ابتدا این محصولات به‌صورت سیمی در بازار عرضه شدند. بعد از گذشت مدتی با روی کار آمدن و تکامل هدست‌های بی‌سیم، محبوبیت این محصولات روزبه‌روز بیشتر شد.
۱۷ مهر ۱۴۰۲
image

درحال‌حاضر با متنوع‌ترین هدست‌های بلوتوثی در بازار مواجه هستیم. تنوعی که باعث می‌شود اکثر افراد برای خرید این محصول دچار سردرگمی شوند و بعد از کلی تحقیق به نتیجه‌ای قطعی برای خرید بهترین هدست‌های بلوتوثی، در نهایت به گفته‌های فروشنده اعتماد یا با یکی از دوستان و آشنایان مشورت کنند. به‌همین خاطر ما سعی کردیم در راهنمای خرید بهترین هدست بلوتوثی نکات مهم را خدمتتان عرض کنیم.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

طراحی بدنه؛ اولین نکته مهم در زمان خرید هدست

اولین نکته در زمان خرید هدست‌های بلوتوث که برای افراد متعددی فاکتور اصلی محسوب می‌شود، طراحی بدنه، رنگ بندی و ظاهر محصول است. طراحی بدنه این محصول به‌صورت گردنی، TWS و مدل‌های دیگر وجود دارد. اکثر این هدست‌ها در دو رنگ مشکی و سفید تولید می‌شوند؛ بااین حال مدل‌هایی که رنگ‌بندی جذاب و طراحی خاصی دارند نیز وجود دارد. هدست‌های گیمینگ که نور RGB دارند، توجه گیمرها را بیش از همه به‌ خود جلب می‌کنند.

پس از انتخاب نوع هدست به‌سراغ طراحی و نوع گوشی‌های آن بروید. بهتر است به نوع سری و نحوه قرار گرفتن آن در گوش توجه کنید؛ چرا که تطابق داشتن اندازه و جای‌گیری هدست در گوش در استفاده طولانی‌مدت بسیار تاثیرگذار است.

کیفیت پخش صدا و مکالمه هدست را در نظر بگیرید

حال که نوع هدست را انتخاب کردید، به‌سراغ فاکتور بعدی برای انتخاب و خرید می‌رویم. یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های خرید هدست بلوتوثی توجه به‌کیفیت پخش صدا است. از همین ابتدا در نظر داشته باشید تقریبا هیچ مدلی در این زمینه کامل نیست و این شما هستید که باید ببینید چه انتظاری از کیفیت صدا دارید؛ بیس و بلندی اهمیت بیشتری دارد یا تفکیک صدا. اگر گوش حساسی ندارید و فقط به‌دنبال خرید هدست برای گوش دادن به موسیقی هستید، تقریبا همه هدست‌های بلوتوثی نیاز شما را برآورده می‌کنند.

اگر می‌خواهید تجربه‌ حرفه‌ای در زمان فیلم و گیم داشته باشید، پیشنهاد ما به شما هدفون beats studio 3 است. این هدفون علاوه‌بر ظاهر زیبایی که دارد، از پلاستیک مقاوم تولید شده است. همچنین عدم بالا رفتن دمای گوش در استفاده طولانی مدت، شنیدن صدای شفاف، باکیفیت و کاملا واضح با درایور‌های موجود در آن، قابلیت حذف صدای اضافه محیطی Active Noise Cancelling، باتری قوی 22 ساعته در حالت ANC روشن و 40 ساعت در حالت ANC خاموش و همچنین قابلیت شارژ از طریق رابط Micro-USB باعث شده است که Beats Studio 3 Wireless به یکی از بهترین هدست‌های بلوتوثی تبدیل شود.

image

باتری؛ عاملی مهم در انتخاب بهترین هدست بلوتوثی

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در زمان انتخاب و خرید بهترین هدست بلوتوثی در نظر بگیرید، باتری و میزان شارژدهی آن است. اکثر هدفون‌های جدید شارژدهی قابل قبولی دارند. سرعت شارژ هدست نیز فاکتور بسیار مهمی برای کسانی است که فراموش می‌کنند هدفون‌شان را به شارژ بزنند. نحوه شارژ نیز در برخی مواقع آزار دهنده است؛ به‌ویژه زمانی که کابل شارژ گوشی با کابل شارژ هدست متفاوت باشد.

اگر به‌دنبال محصولی با قابلیت شارژ سریع هستید، پیشنهاد ما به شما هدفون انکر q30 است. این محصول قابلیت 4 ساعت کارکرد با 5 دقیقه شارژ سریع دارد که آن را متمایز از مابقی هدست‌ها کرده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول می‌توان به مواردی همچون: طراحی متفاوت، پیشرفته و کاربردی، سازگار با تکنولوژی NFC Pairing برای اتصال آسان، قابلیت اتصال از طریق کابل AUX به صورت باسیم، دو عدد میکروفن داخلی برای تماس‌های استریو، امکان پاسخگویی به تماس بدون نیاز به گوشی، تکنولوژی نویزکنسلینگ به‎روز شده، ANC با سه حالت Indoor, Outdoor, Transport، دیافراگم درایورها ساخته شده از ابریشم، سبکی وزن، پخش موسیقی تا 40 ساعت با ANC فعال، پخش موسیقی تا 60 ساعت با ANC غیر فعال و دکمه‌های فیزیکی برای کنترل هدفون اشاره کرد.

به طراحی ارگونومیک هدست در زمان خرید توجه داشته باشید

خستگی در استفاده  طولانی مدت از هدست، عاملی است که اکثر افراد در زمان خرید هدفون بی‌سیم در نظر نمی‌گیرند. در هنگام انتخاب هدست به طراحی ارگونومیک آن توجه داشته باشید. هر چقدر جنس گوشی‌ها، مواد و حالت ساخت و طراحی کلی هدست ارگونومیک‌تر باشد، گوش کاربر در استفاده‌های طولانی آسیب نمی‌بیند. دو عامل مهم در طراحی ارگونومیک تاثیر دارند.

توجه به جنس بالشتک؛ نکته پنهان در زمان خرید هدست

جنس بالشتک در خستگی گوش و در دریافت صدایی واضح و شفاف نقش مهمی ایفا می‌کند. بالشتک‌ها را معمولا از فوم نرم می‌سازند تا به‌خوبی روی گوش قرار بگیرند؛ اما ممکن است متریال این فوم‌ها باهم تفاوت داشته باشند. هدست‌های رده بالا از مموری فوم با بهترین ارگونومیک استفاده می‌کنند.

تاثیر جنس هد در طراحی ارگونومیک هدفون

جنس و طراحی هد نیز در ارگونومیک هدست تاثیر به‌سزایی می‌گذارد. برخی مد‌ل‌ها هد تطبیق‌پذیر دارند که نحوه قرار گیری را متناسب سر تنظیم می‌کند. قابلیت مدیریت ارتفاع قرارگیری هدست روی سر را ارگونومیک‌تر کند. هدهای بی‌کیفیت در استفاده‌های طولانی مدت پایداری خود را از دست می‌دهند.

برند و گارانتی؛ مهم‌ترین نکته در هنگام خرید هدست

نکته بسیار مهم در زمان خرید بهترین هدست بلوتوثی توجه به برند و گارانتی محصول است. برندهایی همچون بوز، جی بی ال، ساندکور و بیتس در صدر جدول تولید هدست قرار گرفته‌اند. با خرید هدست‎ با برندهای مطرح از فروشگاهی معتبر، خیال‌تان از بابت همه چیز راحت باشد. فروشگاه تهران اسپیکر علاوه‌بر مهلت تست کالا، معتبرترین گارانتی‌ها را عرضه می‌کند.

image

بهترین هدست‌های بلوتوثی همراه با گارانتی معتبر در تهران اسپیکر

تنوع قیمت هدست‌های بلوتوثی باعث شده تا انتخاب بین آن‌ها سخت شود. باوجود شناخت بهترین مارک‌های هدست بلوتوث، کاربران سر دو راهی می‌مانند. به‌طورکلی برای انتخاب هدست بهتر است سطح انتظار و بودجه خود را در نظر بگیرید.

شما عزیزان می‌توانید بامراجعه به وب‌سایت تهران اسپیکر به نشانی tehranspeaker.com تنوع مدل‌ها همراه با قیمت آن‌ها مشاهده کنید. با‌ خرید هدست بلوتوثی از تهران اسپیکر از مزایایی همچون ضمانت ۱۰ روزه، اصالت کالا و همچنین ارسال اکسپرس برخوردار شوید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید