خانهاخبار
زبان طراحی بندهای جدید پیکسل واچ اکتیو تغییر کرده است

زبان طراحی بندهای جدید پیکسل واچ اکتیو تغییر کرده است

پیکسل واچ اکتیو با بندهای جدیدی روانه بازار خواهد شد که تجربه استفاده متفاوتی برای کاربران ایجاد می‌کند.
۱۷ مهر ۱۴۰۲

پس از برگزاری رویداد جدید گوگل، متخصصان شاهد ایجاد تغییراتی در بندهای ساعت هوشمند Pixel Watch Active بوده‌اند. این تغییرات روی تجربه استفاده کاربران تأثیر مثبت خواهد گذاشت و در کنار تغییر در زبان طراحی، شاهد ارائه رنگ‌های جدیدی نیز هستیم.

افزایش ضخامت و مستحکم‌تر شدن بند در کناره‌ها، چیزی است که در نسخه جدید بندها اتفاق افتاده است. متخصصان این تغییر را هنگام استفاده از این بندها متوجه شدند و فهمیدند که این موضوع روی تجربه کاربری آن‌ها تأثیر گذاشته است. با وجود این تغییر، این ساعت همچنان از وزن قابل قبولی برخوردار بوده و به هیچ عنوان مچ دست شما اذیت نخواهد شد و همان تجربه قبلی که کاربران به آن علاقمند بودند را در اختیارشان می‌گذارد.

از نظر حس این بندهای جدید روی دست، باید بگوییم که تفاوتی با قبل ایجاد نشده است. البته افزایش ضخامت و سرسخت‌تر شدن بندها، چیزی است که باعث دوام بیشتر آن‌ها می‌شود.

برای بندهای جدید، گوگل رنگ‌های Bay و Porcelain را اضافه کرده است و پیش‌تر نیز رنگ‌های Charcoal، Lemongrass، Obsidian و Hazel در خط تولید وجود داشتند. البته متأسفانه رنگ‌های Hazel و Obsidian باقی مانده و دو رنگ دیگر حذف شده‌اند.

image

دو رنگ جدید اعلام شده، تنها برای سایزهای لارج و اسمال در دسترس هستند و به صورت یونیورسال ارائه نشده‌اند. کاربران پیش از سفارش بندها، ‌باید سایز مچ خود را اندازه‌گیری کرده و سپس اقدام به خرید کنند.

دو رنگ پیشین، به صورت یونیورسال عرضه شده و کاربران در صورت خرید هر یک از آن‌ها، می‌توانند بدون توجه به سایز مچ خودشان، آن‌ها را به راحتی خریداری کنند. اگر چهار رنگ این بندها مورد پسند شما نیست، می‌توانید از مدل‌های دیگر انتخاب کرده و سفارش دهید.

گوگل در حال حاضر بندهای زیر را ارائه می‌کند:

  • Active Sport
  • Woven
  • Stretch
  • Crafted Leather
  • Two-Toned Leather
  • Metal Mesh
  • Metal Slim
  • Metal Link

کاربران هنگام خرید ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲، می‌توانند یکی از بندهای یاد شده را به دلخواه انتخاب کنند. تمامی بندها در رنگ‌های مختلفی ارائه شده و در سایزهای اسمال یا لارج در دسترس خواهند بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید