خانهاخبار
گوشی آنر Magic Vs2 در راه است

گوشی آنر Magic Vs2 در راه است

آنر با یک محصول جدید حضور خود را در دنیای گوشی‌های تاشو ادامه می‌دهد.
۱۷ مهر ۱۴۰۲

کمپانی آنر در ماه جولای با معرفی اسمارت فون Magic V2 به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگشت. این محصول اب نمایشگر تاشو، ضخامت کم و وزن پایین خود توانست توجه بسیاری از علاقمندان به دنیای تکنولوژی را جلب کند. چرا که این مشخصات برای یک گوشی هوشمند تاشو تا به حال روی هیچ محصولی مشاهده نشده بود.

حالا به نظر می‌رسد که آنر در حال کار روی نسخه‌های نازک‌تر با وزن کمتر است که احتمالا در تاریخ ۱۲ اکتبر با نام Magic Vs2 به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. به تازگی تصویری از این محصول در کنار ساعت هوشمند Honor Watch 4 Pro توسط کمپانی آنر منتشر شده است.

image

 

اکانت Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo مدعی شده است که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار خواهد بود و از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری ان، می‌توان به ۱۶ گیگابایت رم، سرعت شارژ ۶۶ واتی سنسور تشخیص اثر انگشت تعبیه شده درون دکمه پاور اشاره کرد.

سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 به عنوان دوربین اصلی ایفای نقش خواهد کرد که امکان زوم ۲.۵ برابری در حالت پرتره را در اختیار شما می‌گذارد. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی التراواید هم به عنوان دوربین سوم درون جزیره در برگیرنده سنسورها قرار می‌گیرد.

اگر به خاطر داشته باشید، آنر مجیک V2 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بود که انتخاب اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را می‌توان یک عقب‌گرد برای محصول جدید به حساب آورد که احتمالا این تصمیم، به خاطر پایین آوردن قیمت تمام شده گرفته شده است. نسخه اصلی، یعنی Magic V2 با قیمت ۱۲۳۳ دلاری (پس از تبدیل یوآن به دلار) همراه بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که استراتژی کمپانی آنر برای قیمت‌گزاری نسخه جدید چگونه خواهد بود.

به نظر می‌رسد که HONOR با عدم عرضه Magic V2 به صورت جهانی، بخشی از سهم بازار جهانی را از دست داده است و امیدواریم که نسخه S این گوشی هوشمند، بتواند وارد مارکت‌های بین‌المللی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید