خانهاخبار
بازگشت چیپست‌های اگزینوس در سری گلکسی اس ۲۴!

بازگشت چیپست‌های اگزینوس در سری گلکسی اس ۲۴!

به تازگی شاهد انتشار گزارشی هستیم که به ادعای آن، سامسونگ در سری گلکسی اس ۲۴ مجددا استفاده از دو چیپست متفاوت را آغاز خواهد کرد.
۱۶ مهر ۱۴۰۲

شایعات ضد و نقیض پیرامون چیپست به کار رفته در پرچمداران بعدی سامسونگ یا همان سری گلکسی اس ۲۴، همچنان ادامه دارند. با وجودی که چندی پیش خبرهایی مبنی بر عرضه تمامی این گوشی‌ها با چیپست‌های اسنپدراگون به گوش می‌رسید؛ اکنون شاهد انتشار گزارش جدیدی هستیم که وعده بازگشت چیپست‌های اگزینوس در سری گلکسی اس ۲۴ را می‌دهد.

image

 

به گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، سامسونگ قصد دارد تا مجددا به سراغ رویکرد پیشین خود برای چیپست‌های مخصوص پرچمداران رفته و در واقع، سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در مناطق متفاوت با چیپست‌های اگزینوس و اسنپدراگون عرضه خواهد شد. به رسم گذشته، احتمالا کاربران آمریکایی چیپست‌های اسنپدراگون را دریافت کرده و در سوی دیگر، کاربران کشور‌های اروپایی و برخی از کشور‌های آسیایی باید نسخه اگزینوس را تهیه کنند. سامسونگ به تازگی از چیپست جدید اگزینوس ۲۴۰۰ رونمایی کرده که احتمالا شاهد استفاده از آن در سری گلکسی اس ۲۴ خواهیم بود.

با وجود احتمال بازگشت چیپست‌های اگزینوس در سری گلکسی اس ۲۴، به نظر رسیده که پرچمداران اصلی این شرکت یعنی گوشی‌های با پسوند اولترا، از گزند چیپست‌های نه‌ چندان محبوب اگزینوس در امان خواهند بود! به ادعای این خبرگزاری کره‌ای، تمامی مدل‌های گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا با نسخه‌ای انحصاری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم عرضه خواهند شد.

image

 

برای جمع بندی این اطلاعات، باید گفت که نسخه آمریکایی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس احتمالا با چیپست‌های اسنپدراگون عرضه خواهند شد و در سوی دیگر، سایر بازار‌ها نسخه‌هایی با چیپست اگزینوس را دریافت می‌کنند. گلکسی اس ۲۴ اولترا که نقش پرچمدار اصلی این شرکت را دارد؛ در تمامی نقاط جهان با چیپست اسنپدراگون ارائه خواهد شد.

با وجود عدم محبوبیت چیپست‌های اگزینوس در میان کاربران، این رویکرد سامسونگ از سیاست قدیمی این شرکت بهتر به نظر می‌رسد. عرضه نسخه اولترا با چیپست‌های اسنپدراگون که معمولا عملکرد بهتری دارند؛ خیال طرفداران این گوشی را از یافتن نسخه مورد نظر خود راحت می‌کند. البته، باید گفت که اکثر کاربران ترجیح می‌دادند تا همانند سری گلکسی اس ۲۳، تمامی مدل‌های پرچمداران بعدی این شرکت نیز با چیپست‌های اسنپدراگون روانه بازار شوند.

 

در هر صورت، زمان نسبتا زیادی تا معرفی سری گلکسی اس ۲۴ باقی مانده است و احتمال تغییر برنامه‌های سامسونگ برای تامین چیپست‌های مورد نیاز خود وجود دارد. سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در اواخر ماه ژانویه معرفی خواهند شد.

درباره احتمال بازگشت چیپست‌‌های اگزینوس در سری گلکسی اس ۲۴ چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، آیا نسل جدید این چیپست‌ها از عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۷/۱۷
نه به‌هیچ عنوان✋?
آزموده را آزمودن خطاست!
بارها اگزینوس ثابت کرده که اون قدرت و قوّتِ اسنپدراگون رو نداره
،
بفرمایید تا کی باید ما گولِ سامسونگ و اگزینوس‌شو بخوریم??‍♂️
،
من گول‌بخور نیستم?✋?
من شیاُمی ۱۳ لایت(این باریکِ خوش‌دستِ ۱۲بیتی رو) ترجیح میدم به صـدتا مثل سامسونگ?

پیشنهاد سردبیر