خانهاخبار
بازی محبوب Hitman: Blood Money برای گوشی‌های هوشمند و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد!

بازی محبوب Hitman: Blood Money برای گوشی‌های هوشمند و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد!

استودیوی آی او اینتراکتیو که توسعه فرنچایز محبوب هیتمن را بر عهده دارد؛ به تازگی اعلام کرده که نسخه موبایل و نینتندو سوییچ Hitman: Blood Money در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.
۱۵ مهر ۱۴۰۲

استودیوی آی او اینتراکتیو که وظیفه توسعه فرنچایز هیتمن را بر عهده دارد؛ به تازگی اعلام کرده است که بازی محبوب Hitman: Blood Money برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید و کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی که نسخه اصلی آن طی سال ۲۰۰۶ منتشر شد؛ در پاییز امسال به گوشی‌های موبایل راه یافته و نسخه نینتندو سوییچ آن نیز در فصل زمستان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

image

 

این نسخه از Hitman: Blood Money، قابلیت‌های مخصوص سه گانه جدید World of Assassination مانند حالت Instinct و مینی‌مپ را به همراه دارد. حالت Instinct که برای نخستین بار در بازی Hitman: Absolution معرفی شد؛ به مامور ۴۷ (شخصیت اصلی سری هیتمن) اجازه می‌دهد تا حرکات دشمنان و سایر شخصیت‌ها را از پشت دیوار‌ها و سایر موانع نیز دنبال کند.

این بازی دارای ۱۲ مرحله متفاوت است و مامور ۴۷ باید برای کشتن هدف‌های خود، به شهر‌هایی مانند پاریس و نیوارلانز سفر کند. بازیکنان در این نسخه از سری هیتمن، آزادی عمل فراوانی دارند و راه‌‌های بی‌شماری برای کشتن هر یک از اهداف به صورت مخفی یا پر سر و صدا دیده می‌شود. استودیوی آی او اینتراکتیو، این نسخه از Hitman: Blood Money را در آستانه بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود معرفی کرده و در سوی دیگر، شاهد اضافه شدن محتوای جدیدی به Hitman 3 یا همان سه گانه Hitman: World of Assassination نیز هستیم.

image

 

بازی Hitman: Blood Money در ماه مه ۲۰۰۶ برای پلی استیشن ۲، ایکس باکس و پی سی منتشر شد. نسخه‌ای از این عنوان با گرافیک بهبود یافته، در سال ۲۰۱۳ و درون باندلی به نام Hitman HD Trilogy به کنسول‌های نسل هفتمی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ نیز راه یافت و سرانجام در سال ۲۰۱۹، شاهد انتشار یک پورت با رزولوشن 4K برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بودیم.

بازی Hitman: Blood Money همچنان به دلیل آزادی عمل بالا، اتمسفر خاص و مکانیک‌های جذاب خود مانند آپگرید سلاح‌ها با پول‌های دریافت شده از قرارداد‌های مامور ۴۷، از محبوبیت بسیاری بین طرفداران این سری در ژانر مخفی‌کاری برخوردار است. این نخستین باری است که یک بازی اصلی در سری هیتمن به گوشی‌های هوشمند راه می‌یابد و امیدواریم که سایر عناوین قدیمی این سری نیز برای گوشی‌های موبایل و همچنین نیتندو سوییچ منتشر شوند.

image

 

درباره نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند و نینتندو سوییچ Hitman: Blood Money چه فکر می‌کنید؟ آیا شما نیز از جمله طرفداران این عنوان در سری هیتمن هستید یا عناوینی چون Hitman: Absolution یا سه گانه World of Assassination را به آن ترجیح می‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

Mohsen

۱۴۰۲/۷/۱۶
تریلر بازی را دیدم.خیلی مسخره اس.
نمیدونم چرا وقتی میخان برا موبایل بازی بسازن فکر میکنن نباید حرفی از گرافیک باشه.بازی که مسازن در نهایت گرافیکس در حد ps2 هستش.

پیشنهاد سردبیر