خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ سرانجام بتای اندروید ۱۴ را دریافت کردند

سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ سرانجام بتای اندروید ۱۴ را دریافت کردند

شرکت سامسونگ به تازگی نسخه بتای سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 را برای گوشی‌های تاشوی جدید خود منتشر کرده است.
۱۵ مهر ۱۴۰۲

شرکت سامسونگ همچنان در حال انتشار نسخه‌های بتای سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 برای محصولات خود است و پس از پرچمداران سری گلکسی اس و میان رده‌هایی چون گلکسی A54 و A34، این بتا اکنون در دسترس کاربران گوشی‌های تاشوی جدید این شرکت یا همان گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ نیز قرار گرفته است.

image

 

در صورتی که از کاربران این گوشی‌ها هستید و قصد دریافت نسخه بتای اندروید ۱۴ و One UI 6 را دارید؛ باید از طریق اپلیکیشن سامسونگ ممبرز برای ثبت نام استفاده کنید. در صورتی که بنر مربوط به این آپدیت را در اپلیکیشن سامسونگ ممبرز مشاهده نمی‌کنید؛ یک بار این اپلیکیشن را حذف کرده و سپس دوباره آن را نصب کنید.

این آپدیت برای گلکسی زد فولد ۵، حجمی معادل با ۲.۷ گیگابایت را داشته و در سوی دیگر، احتمالا حجم نسخه مخصوص گلکسی زد فلیپ ۵ مقداری کمتر است. بتای اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 با شماره بیلد F946BXXU1ZWJ2 منتشر شده و نسخه مخصوص گلکسی زد فلیپ ۵ نیز شماره بیلد F731U1UEU1ZWJ2 را دارد. در حال حاضر، تنها کاربران آمریکایی و هندی امکان دریافت و نصب این بتا را دارند؛ اما احتمالا در روز‌های آتی، کاربران سایر مناطق نیز امکان نصب بتای اندروید ۱۴ روی گوشی‌های تاشو خود را خواهند داشت.

 

درباره رابط کاربری One UI 6 و تغییرات اعمال شده در این نسخه چه می‌اندیشید؟ آیا تا به حال این بتا را روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اید؟



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید