خانهاخبار
تبلت‌های جدید اپل طی چند ماه آینده معرفی خواهند شد

تبلت‌های جدید اپل طی چند ماه آینده معرفی خواهند شد

محصولات موردانتظار اپل شامل نسخه‌های جدید آیپد مینی، آیپد ایر و آیپد می‌شوند.
۱۴ مهر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، اپل در حال توسعه و ساخت نسل جدید تبلت‌های آیپد، آیپد مینی و آیپد ایر است که به احتمال زیاد در طی ماه‌های پیش رو معرفی می‌شوند. به علاوه، تبلت‌های جدید اپل با جدیدترین نسخه iPadOS 17 عرضه می‌شوند که نشان می‌دهد محصولات غول فناوری آمریکایی حتما تا قبل از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهند شد. در سپتامبر سال آینده اپل iPadOS 18 را برای دستگاه‌های سازگار عرضه خواهد کرد.

image

در حال حاضر، زمان‌بندی دقیق معرفی و عرضه تبلت‌های اپل مشخص نشده ولی خوشبختانه می‌دانیم که چه مدل‌هایی از سری آیپد روانه بازار خواهد شد. اولین دستگاه موردانتظار اپل نسل جدید آیپد مینی است که با طراحی مشابه نسل قبلی یعنی آیپد مینی ۲۰۲۱ همراه می‌شود. البته این تبلت به سخت‌افزار جدیدی مجهز خواهد شد که باعث بهبود عملکرد پردازشی آن می‌شود.

image

آیپد مینی

اپل احتمالا دو مدل از آیپد ایر جدید را عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها از نمایشگر بزرگ‌تر و یا مشخصات فنی بهتری در مقایسه با نسخه استاندارد این تبلت بهره خواهد برد. از نظر طراحی نیز هیچ تفاوتی بین ظاهر نسل جدید و فعلی آیپد ایر نخواهد بود.

image

آیپد ایر

سومین و آخرین تبلت اپل نیز نسخه جدید آیپد است که یازدهیمن نسل آن محسوب می‌شود. این تبلت نیز با طراحی مشابه نسل فعلی آیپد عرضه می‌شود و به تراشه قوی‌تری نیز مجهز خواهد شد. در آخر نیز باید منتظر نسخه جدید آیپد پرو با تراشه M3 باشیم که همچنان در دو اندازه مختلف روانه بازار می‌شوند.

image

مجیک کیبورد

جدا از عرضه تبلت‌های جدید، گزارش شده که اپل از نسخه جدید مجیک کیبورد نیز رونمایی خواهد کرد که تجربه کاربری مشابه لپتاپ را برای سری آیپد به ارمغان می‌آورد. این صفحه کلید همچنین از آلومینیوم ساخته خواهد شد که باعث بهبود استحکام آن می‌شود. ترک‌پد مجیک کیبورد نیز بزرگ‌تر از قبل خواهد شد و به سنسورهای جدیدی نیز مجهز می‌شود. انتظار می‌رود مجیک کیبورد جدید همراه با نسل جدید آیپد‌ها معرفی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید