خانهاخبار
جزئیات باتری و توان شارژ وان پلاس پد گو رسما تایید شد

جزئیات باتری و توان شارژ وان پلاس پد گو رسما تایید شد

تبلت مقرون به صرفه وان پلاس در تاریخ ۱۴ مهر معرفی می‌شود.
۱۳ مهر ۱۴۰۲

پس از معرفی تبلت وان پلاس پد در اوایل سال جاری میلادی، وان پلاس در حال آماده‌سازی برای رونمایی و عرضه نسخه مقرون به صرفه این تبلت موسوم به وان پلاس پد گو است. در این راستا، برند چینی تایید کرده که وان پلاس پد گو در تاریخ ۶ اکتبر مصادف با ۱۴ مهر برای بازار هند معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود فروش رسمی این تبلت یک و یا دو روز بعد معرفی رسمی آغاز شود.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وان پلاس امروز جزئیات فنی مربوط به حجم باتری و توان شارژ تبلت پد گو را در اختیار کاربران قرار داده است. طبق تیزر رسمی، تبلت مقرون به صرفه وان پلاس به باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند.

image

وان پلاس اخیرا نیز با به اشتراک‌گذاری تیزرهایی بخشی از مشخصات فنی مربوط به کانفیگ‌ها و نمایشگر وان پلاس پد گو را تایید کرده است. در این رابطه، این تبلت موردانتظار از نمایشگر ۱۱٫۳۵ اینچی با رزولوشن تصویر 2.4K برخوردار خواهد شد که از نسبت تصویر ۷:۵ بهره می‌برد. از سوی دیگر، وان پلاس پد گو در کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. از دیگر مشخصات فنی تبلت جدید وان پلاس می‌توان اسپیکرهای چهارگانه دالبی و پشتیبانی از شبکه 5G‌ را نام برد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، وان پلاس پد گو به کمک تراشه هلیو G99 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. تسک‌های نرم‌افزاری نیز توسط اندروید ۱۳ برپایه OxygenOS 13.2 انجام می‌شود. برای افزایش حافظه داخلی، کاربران احتمالا درگاه کارت حافظه microSD را در اختیار خواهند داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید