خانهاخبار
ویوو از V29 Pro پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد

ویوو از V29 Pro پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد

V29 Pro دارای چیپست قوی‌تر و دوربین سلفی بهبود یافته، و موارد دیگر است که آن را از بقیه اعضای خانواده V29 مجزا می‌سازد.
۱۲ مهر ۱۴۰۲

چهارمین عضو از خانواده V29 معرفی شد؛ ویوو V29 Pro با دوربین اضافی و چیپست سریع‌تر و بالاتر از مدل استاندارد ویوو V29 که البته یک ارتقا نسبت به V27 Pro محسوب می‌شود.

چیزی که این گوشی دارد و هیچ یک از اعضای خانواده آن هرگز نداشته‌اند، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پرتره است. این دوربین دارای یک لنز با زوم ۲ برابری است که می‌تواند روی سوژه‌هایی در فاصله ۰٫۵ تا ۲ متری فوکوس کند. سنسور سونی IMX663 دارای فوکوس خودکار دو هسته‌ای تمام پیکسلی است که به آن در نور کم کمک شایانی می‌کند.

image

 

اما دوربین اصلی همان دوربین V29 و V27 Pro است. یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 با دیافراگم f/1.9 و لرزشگیر تصویر. دوربین اولترا واید نیز همان مدل قبلی یعنی یک ماژول ۸ مگاپیکسلی است. پیش‌تر ویوو از یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده بود، اما در در مدل پرو آن را به نفع دوربین پرتره حذف کرده است.

در این مدل هم همچنان شاهد «Smart Aura Light» هستیم، یک فلش ال ای دی حلقه‌ای شکل با قطر ۱۵٫۶ میلی‌متر که ۳۶ درصد روشن‌تر از نسل قبلی است. این فلش دمای رنگ خود را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کند.

image

 

طبق معمول برای سری V، ویوو یک دوربین سلفی خوب به کار برده که شامل ماژول ۵۰ مگاپیکسلی با لنز نسبتا عریض ۹۲ درجه با فوکوس خودکاری است که فوکوس خودکار چشمی نامیده می‌شود و تضمین می‌کند چهره شما همیشه در فوکوس است.

ارتقای دیگری که نسخه پرو را از مدل معمولی جدا می‌کند، چیپست دایمنسیتی 8200 است که عملکرد بالاتری نسبت به اسنپدراگون 778G به ویژه در بخش گرافیک دارد.

image

 

پس از آن نوبت به شارژ و باتری می‌رسد؛ ویوو تصمیم گرفته همان باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی V27 Pro را در این گوشی قرار دهد، اما با این تفاوت که سرعت شارژ حالا به ۸۰ وات رسیده که در مقابل ۶۶ وات V27 Pro بهتر است. ضمن اینکه باید گفت V29 هم دارای سرعت شارژ ۸۰ وات است.

صفحه نمایش پرچم‌دار جدید ویوو از نوع خمیده است که سایز آن ۶٫۷۸ اینچ و یک پنل امولد با وضوح تصویر ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل است. این دستگاه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز کار می‌کند و نرخ نمونه‌برداری لمسی آنی آن هم ۱۰۰۰ هرتز است. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش ۱۳۰۰ نیت با کاهش نور PWM است. از نظر کیفیت تصویر، پنل این گوشی ۱۰ بیتی با پوشش ۱۰۰ درصد DCI-P3 و +HDR10 است.

image

 

ویوو V29 Pro با ضخامت ۷٫۴۶ میلی‌متر نسبتا باریک است. شیشه جلوی آن انحنای ۵۵ درجه‌ای دارد و تنها ۲٫۴ میلی‌متر قاب در کناره آن باقی می‌ماند. پنل پشتی آن نیز از شیشه ساخته شده و همانطور که می‌دانید در هند تولید می‌شود.

ویوو مدل پرو جدید o,n را در دو رنگ عرضه خواهد کرد. آبی هیمالیا از ذرات مغناطیسی در مقیاس نانو استفاده می‌کند که به رنگ آبی روشن می‌درخشد و مناظر کوهستانی هیمالیا را تداعی میکند، و رنگ مشکی فضایی که یک گزینه استاندارد در اکثر گوشی‌ها است.

V29 Pro به زودی در دو پیکربندی مجزای ۲۵۶/۸ گیگابایت با قیمت ۴۸۰ دلار، و ۲۵۶/۱۲ گیگ با قیمت ۵۱۵ دلار عرضه خواهد شد. هر دوی این مدل‌ها هم دو سیم کارته هستند اما اسلات کارت حافظه ندارند.

در جعبه این گوشی خوشبختانه شما یک آداپتور شارژ ۸۰ واتی، یک کابل USB-C، یک سوزن سیم کارت و یک راهنمای استفاده خواهید داشت که با وجود یک قاب و محافظ صفحه از پیش نصب شده، بر خلاف خیلی از گوشی‌های امروزی چیزی به نظر کم و کسر نمی‌آید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید