خانهاخبار
کمپین تبلیغاتی وان پلاس اوپن به طور رسمی آغاز شد

کمپین تبلیغاتی وان پلاس اوپن به طور رسمی آغاز شد

مدیرعامل وان پلاس در طی یک مصاحبه بخشی از مشخصات فنی اولین گوشی تاشو این برند را فاش کرده است.
۱۱ مهر ۱۴۰۲

همانطور که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند، وان پلاس احتمال در طی ماه جاری میلادی (اکتبر) از اولین گوشی تاشو خود موسوم به وان پلاس اوپن رونمایی خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری چینی امروز کمپین تبلیغاتی محصول موردانتظار خود را آغاز کرد. البته چند روز پیش وان پلاس اوپن در دستان یک بازیگر هندی دیده شد که به نظر می‌رسد جزوی از همین کمپین تبلیغاتی باشد.

طبق این گزارش، مدیر عامل وان پلاس یعنی آقای پیت لائو در ویدئویی از حساب یوتیوبی Unbox Therapy حضور پیدا کرد و مصاحبه‌ای را انجام داد. در این ویدئو، مقام رسمی وان پلاس ادعا کرد که گوشی جدید این برند از لولای جدیدی بهره خواهد برد که وان پلاس و اوپو برای توسعه آن ۳۵ پتنت را ثبت کرده‌اند.

image

مطابق انتظار، هیچ حفره‌ای در هنگام بسته شدن دستگاه ایجاد نمی‌شود که اصلا فناوری منحصر به فردی در گوشی‌های تاشو نیست چرا که رقبایی مانند گلکسی زد فولد ۵، پیکسل فولد و اوپو فایند N2 از فناوری مشابهی برخوردار هستند. برای نشان دادن این ویژگی سخت‌افزاری، آقای لائو ورق کاغذی را در بین دو نیمه نمایشگر دستگاه قرار می‌دهد به طوریکه آن ورق به طور کامل در دو نیمه نمایشگر جای می‌گیرد.

متاسفانه طراحی ماژول دوربین وان پلاس اوپن در این ویدئو نمایش داده نشده چرا که یک پوشش مشکی‌رنگ روی آن قرار گرفته است. البته می‌توان دید که اولین گوشی وان پلاس از ماژول دوربین بزرگی بهره خواهد برد که تقریبا نصف فضای پنل پشتی را در اختیار خود قرار داده است.

در مقایسه با لولای اوپو فایند N2، لولای وان پلاس اوپن از ۳۱ قطعه کمتری بهره می‌برد که باعث شده وزن و اندازه آن به طرز قابل توجهی پیدا کند. آقای لائو تضمین کرده که تجربه کار با وان پلاس اوپن بسیار روان و سریع خواهد بود. به نظر می‌رسد مدیرعامل وان پلاس به طور غیر مستقیم تایید کرده که بهینه‌سازی‌های مختلفی برای نرم‌افزار این گوشی اعمال خواهد شد. به علاوه، اسلایدر هشدار نیز در وان پلاس اوپن به کار خواهد رفت.

image

در نهایت باید اشاره کرد وان پلاس اوپن با همکاری دو برند وان پلاس و اوپو توسعه داده شده که البته چندان دور از انتظار نیز نبود چرا که این دو شرکت همکاری‌های بسیار نزدیکی با هم دارند. همچنین وان پلاس اوپن به عنوان نسخه بازار اوپو فایند N3 روانه بازار خواهد شد. نماینده تاشو اوپو در اختیار بازار چین قرار خواهد گرفت. آقای لائو در طی همین مصاحبه اعلام کرد که وان پلاس هیچ قصدی برای عرضه یک گوشی تاشو فلیپ ندارد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید