خانهاخبار
اپل می‌گوید فریم تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو ربطی به مشکل گرمای بیش از حد آن ندارد

اپل می‌گوید فریم تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو ربطی به مشکل گرمای بیش از حد آن ندارد

مشکل گرم شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو چیزی بود که از همان روز اول عرضه آن سر و صدا به پا کرد؛ حالا امروز اپل پس از پذیرفتن آن به طور رسمی، توضیحات بیشتری در این مورد داده است.
۱۰ مهر ۱۴۰۲

اپل امروز اعلام کرده که قصد دارد بروزرسانی نرم افزاری را برای iOS 17 منتشر کند که مشکل داغ شدن بیش از اندازه آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را رفع می‌کند و پس از این اعلامیه، این شرکت جزییات بیشتری را در مورد این موضوع با MacRumors به اشتراک گذاشته است.

نکته مهم این است که اپل گفته این ایراد به فریم تیتانیومی گوشی مربوط نمی‌شود. برخلاف گزارشی که این هفته منتشر شد، اپل اعلام کرد که طراحی آیفون ۱۵ پرو به گرمای بیش از حد آن منجر نمی‌شود. در واقع اپل گفته که قاب تیتانیومی و زیر سازی آلومینیومی نسبت به هر مدل پرو نسل قبلی با قاب فولاد ضد زنگ، هدایت گرمای بهتری را فراهم می‌کند.

image

اپل اظهار کرده که برخی از برنامه‌های شخص ثالث از جمله اینستاگرام، اوبر و بازی Asphalt 9: Legends، به دلایل نامعلومی تراشه A17 Pro را بسیار زیاد تحت فشار قرار می‌دهند و در حال کار با توسعه دهندگان این برنامه‌ها برای رسیدگی به این مورد است. این شرکت به کاربران اطمینان داده که رفع این اشکال به این صورت نخواهد بود که عملکرد تراشه را کاهش دهد و عملکرد طولانی مدت آن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

بیانیه اپل به شرح زیر است:

ما شرایطی را شناسایی کرده‌ایم که می‌تواند باعث شود آیفون گرم‌تر از حد انتظار کار کند. ممکن است در چند روز اول پس از راه‌اندازی یا بازیابی دستگاه به دلیل افزایش فعالیت پس زمینه، دستگاه گرم‌تر شود. ما همچنین یک اشکال در iOS 17 پیدا کرده‌ایم که بر برخی از دستگاه‌های کاربران تاثیر می‌گذارد و به وسیله یک بروزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد شد. مشکل دیگر مربوط به برخی بروزرسانی‌های اخیر برنامه‌های شخص ثالث است که باعث بارگیری بیش از حد سیستم می‌شود. ما در حال کار با برنامه‌نویسان این برنامه‌ها هستیم تا به زودی اصلاحات لازم ارایه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید