خانهاخبار
وان پلاس پد گو به تراشه هلیو G99 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود

وان پلاس پد گو به تراشه هلیو G99 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود

به تازگی بخش بزرگی از مشخصات فنی تبلت اقتصادی جدید وان پلاس فاش شده است.
۹ مهر ۱۴۰۲

پس از معرفی و عرضه وان پلاس پد در اوایل سال جاری میلادی، وان پلاس قصد دارد به زودی از تبلت مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کند که OnePlus Pad Go (وان پلاس پد گو) نام خواهد داشت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخش اعظمی از جزئیات فنی وان پلاس پد گو فاش شده که نشان می‌دهند این تبلت به عنوان رقیب مستقیم ردمی پد SE شناخته خواهد شد.

image

طبق تیزرهای فاش شده از این برند چینی، وان پلاس پد گو به نمایشگر ۱۱٫۳۵ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 2.4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. این نمایشگر همچنین از نسبت تصویر ۷:۵ برخوردار است. قلب تپنده تبلت مقرون به صرفه وان پلاس تراشه هلیو G99 خواهد بود که از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

 

وان پلاس پد گو در کانفیگ حافظه رم تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. البته گفته شده که این تبلت در یک نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز به فروش خواهد رسید. در حالی که ردمی پد SE از حافظه داخلی قدیمی eMMC بهره می‌برد، وان پلاس پد گو به حافظه داخلی سریع‌تر UFS 2.2 مجهز خواهد شد.

یک افشاگر شناخته‌شده ادعا کرده که وان پلاس پد گو از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. پنل جلویی دستگاه نیز میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. انرژی موردنیاز تبلت وان پلاس از طریق باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس پد گو می‌توان اندروید ۱۳ و فناوری دالبی اتمس را نام برد.

متاسفانه هنوز جزئیات قیمتی وان پلاس پد گو مشخص نشده ولی به طور قطع این تبلت با قیمتی رقابتی روانه بازار خواهد شد. برای مقایسه، ردمی پد SE با قیمت ۱۹۹ یورویی عرضه شده است. در این رابطه، انتظار می‌رود تبلت وان پلاس اندکی گران‌تر باشد. وان پلاس پد گو در تاریخ ۶ اکتبر مصادف با ۱۴ مهر به طور رسمی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید