خانهاخبار
نسل سوم اپل پنسل به همراه سری‌های قابل تعویض مغناطیسی عرضه خواهد شد

نسل سوم اپل پنسل به همراه سری‌های قابل تعویض مغناطیسی عرضه خواهد شد

یکی از افشاگران به تازگی اشاراتی به قابلیت‌های نسل بعدی قلم استایلس اپل پنسل داشته است.
۹ مهر ۱۴۰۲

قلم‌های استایلس اپل پنسل، از محبوبیت فراوانی بین طراحان و علاقمندان به نقاشی دیجیتال برخوردار هستند؛ با این وجود، اپل برای مدت‌ها این محصول را آپگرید نکرده و از سال ۲۰۱۸، نسل دوم اپل پنسل را در کنار سری آیپد پرو به فروش می‌رساند. در سال‌های اخیر، شایعات نادرست فراوانی در زمینه احتمال معرفی نسل جدیدی از اپل پنسل منتشر شدند؛ اما اکنون شاهد انتشار گزارش جدیدی توسط یکی از افشاگران هستیم که به یکی از ویژگی‌های جذاب نسل سوم اپل پنسل اشاره می‌کند.

image

 

به ادعای این افشاگر که «Majin Bu» نام دارد؛ اپل سرانجام در حال کار روی نسل بعدی اپل پنسل بوده و این قلم به همراه سه مدل سری مغناطیسی قابل تعویض روانه بازار خواهد شد. نسل فعلی یا همان اپل پنسل نسل دوم، از سری‌های پیچی استفاده کرده و تنها دارای یک سری قابل تعویض است.

استفاده از سری‌های متفاوت، این استایلس را به ابزاری کاربردی‌تر تبدیل خواهد کرد. به گفته این افشاگر، این سری‌ها برای مصارفی چون نقاشی، طراحی فنی و رنگ آمیزی ساخته شده‌اند و هر یک از آنها ضخامت و حس و حال متفاوتی خواهند داشت. «Majin Bu» همچنین تصاویری از سری‌های متفاوت نسل سوم اپل پنسل را در صفحه توییتر خود نیز منتشر کرده است.

image

 

با توجه به این امر که اپل در سال ۲۰۲۱، یک پتنت در رابطه با سری‌های استایلس قابل تعویض را ثبت کرده بود؛ عرضه نسل بعدی اپل پنسل به همراه این قابلیت چندان نیز دور از ذهن نیست. همچنین می‌دانیم که اپل در حال کار روی آیپد‌ پرو با نمایشگر‌های اولد برای سال ۲۰۲۴ بوده و احتمالا در کنار معرفی این نسل جدید از آیپد‌ها، شاهد رونمایی از نسل سوم اپل پنسل نیز خواهیم بود.

به گفته این افشاگر، نسل جدید اپل پنسل از دقت بالاتری برخوردار بوده و عمر باتری بیشتری نیز دارد. مسلما، این دو ویژگی برای کاربران اپل پنسل بسیار پراهمیت بوده و امیدواریم که نسل بعدی این استایلس در این زمینه‌ها عملکرد بهتری نسبت به نسل پیشین خود داشته باشد. همچنین بهتر است که این شرکت پشتیبانی از نسل‌های جدید اپل پنسل را به تمامی آیپد‌های خود اضافه کرده تا کاربران آیپد‌های معمولی نیز مجبور به تهیه نسل اول اپل پنسل نشوند.

image

 

درباره احتمال عرضه نسل سوم اپل پنسل با سری‌های مگنتی و قابل تعویض چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، ادعاهای این افشاگر حقیقت داشته یا کوپرتینویی‌ها بار دیگر از معرفی نسل جدید استایلس‌های خود اجتناب می‌کنند؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید