خانهاخبار
زمان رونمایی از گلکسی اس ۲۳ FE مشخص شد

زمان رونمایی از گلکسی اس ۲۳ FE مشخص شد

میان‌رده پرمیوم سامسونگ در تاریخ ۱۲ مهر برای بازار هند معرفی خواهد شد.
۹ مهر ۱۴۰۲

هفته گذشته، وبسایت هندی آمازون یک صفحه رسمی متعلق به گوشی موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳ FE را در وبسایت خود قرار داد که خبر از عرضه این گوشی در ماه اکتبر می‌داد. حالا شعبه هندی سامسونگ به طور رسمی تایید کرد که نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ هفته آینده برای بازار این کشور معرفی خواهد شد.

طبق اعلام رسمی برند کره‌ای، گلکسی اس ۲۳ FE در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی خواهد شد. در این راستا، سامسونگ بنر تبلیغاتی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) را به‌روز کرده که شامل تصویر سه دوربین با عبارت The New Epic می‌شود. در این بنر همچنین ذکر شده که گوشی جدید سامسونگ در تاریخ ۴ اکتبر عرضه خواهد شد. البته غول فناوری کره هیچ اشاره‌ای به نام این دستگاه نکرده ولی می‌دانیم که بنر تبلیغاتی سامسونگ به گلکسی اس ۲۳ FE مربوط است.

image

سامسونگ همچنین یک تصویر را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته که خبر از عرضه یک دستگاه جدید متعلق به سری گلکسی تب می‌دهد. این تبلت احتمال زیاد همان گلکسی تب اس ۹ FE خواهد بود. از سوی دیگر، وبسایت آمازون صفحه معرفی گلکسی بادز FE را نیز به‌روز کرده است. در این راستا، می‌توان مطمئن بود که سامسونگ به همراه گلکسی اس ۲۳ FE از گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی بادز FE نیز پرده‌برداری خواهد کرد.

طبق شایعات قبلی، گلکسی اس ۲۳ FE به نمایشگر داینامیک امولد ۶٫۴ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. با توجه به بازار مقصد، میان‌رده سامسونگ احتمالا در دو نسخه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد شد. جدا از سخت‌افزارهای متفاوت، گلکسی اس ۲۳ FE در دو کانفیگ حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

image

انرژی موردنیاز گلکسی اس ۲۳ FE توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌شود. سیستم دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد شد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ali

۱۴۰۲/۷/۹
قیمتش بالاست با 30 تومن میشه آیفون خرید دلیلی نداره این گوشیو بخریم

پیشنهاد سردبیر