خانهاخبار
سازنده Mortal Kombat 1 به شخصیت‌های بسته الحاقی بعدی این عنوان اشاره کرد

سازنده Mortal Kombat 1 به شخصیت‌های بسته الحاقی بعدی این عنوان اشاره کرد

«اد بون»، سازنده سری مورتال کامبت به تازگی در صفحه توییتر خود اشاراتی به شخصیت‌های اضافه شده در بسته الحاقی دوم Mortal Kombat 1 داشته است.
۸ مهر ۱۴۰۲

سازنده اصلی سری مورتال کامبت یعنی «اد بون»، به تازگی اشاراتی به شخصیت‌های احتمالی دومین بسته الحاقی Mortal Kombat 1 داشته است. آقای «بون» که در شبکه اجتماعی X یا همان توییتر فعالیت دارد؛ به تازگی تصویری از چند شخصیت معروف فیلم‌های ترسناک را توییت کرده که خبر احتمال حضور برخی از آنها در دومین بسته الحاقی این بازی را می‌دهد.

image

 

از جمله شخصیت‌هایی که در نسخه‌های پیشین این سری دیده می‌شدند؛ می‌توان به «فردی کروگر»، «جیسن وورهیز» و «لدرفیس» اشاره کرد که همگی آنها شخصیت‌های منفی فرنچایز‌های شناخته شده ژانر وحشت هستند. این شخصیت‌ها با یک تیک در توییت آقای «بون» دیده می‌شوند که حضور آنها در نسخه‌های پیشین را تایید می‌کند.

شخصیت‌هایی چون «مایکل مایرز»، «پین‌هد»، «چاکی»، «جیگ‌ساو» و «گوست‌فیس»، تا به حال در هیچ‌یک از نسخه‌های سری مورتال کامبت یا بسته الحاقی آنها حضور نداشته‌اند و به همین دلیل، «اد بون» یک علامت سوال را روی چهره آنها قرار داده است. اینطور که به نظر می‌رسد؛ احتمال حضور یکی از این شخصیت‌ها در دومین بسته الحاقی Mortal Kombat 1 وجود دارد.

image

 

شخصیت‌های بسته الحاقی اول Mortal Kombat 1، چندی پیش توسط استودیوی ندررلم اعلام شدند. در این بسته الحاقی، شاهد حضور شخصیت‌هایی با قدرت‌هایی ابرقهرمانی مانند «هوم‌لندر»، «آمنی‌من» و «پییس‌میکر» هستیم و در سوی دیگر، برخی از شخصیت‌های قدیمی این سری مانند «کوان‌چی»، «ارمک» و «تاکیدا» نیز در لیست مبارزین جدید این بسته الحاقی دیده می‌شوند.

در اوایل ماه سپتامبر، عده‌ای از دیتاماینر‌ها موفق به یافتن اشاراتی به بسته الحاقی دوم Mortal Kombat 1 در دیتای این بازی شدند. در اطلاعات استخراج شده توسط این افراد، شاهد برخی دیالوگ‌های صوتی شخصیت‌ها هستیم که به مبارزانی چون «جید»، «کسی کیج»، «کانگ جین»، «نوب سایبات»، «سایرکس» و البته «گوست‌فیس» از سری فیلم‌های Scream تعلق دارند. اشارات خاصی به ترمینیتور «T-1000» از فیلم Terminator 2: Judgement Day و «کونان بربر» نیز در این اطلاعات وجود دارند.

image

شخصیت‌های بسته الحاقی اول Mortal Kombat 1

استودیوی ندررلم و شرکت وارنر برادرز که ناشر عناوین سری مورتال کامبت است؛ هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد شخصیت‌های بسته الحاقی دوم Mortal Kombat 1 را منتشر نکرده‌اند و «اد بون» نیز علاقه فراوانی به گمراه کردن هواداران این سری دارد! با در نظر گرفتن این امر، حضور «گوست‌فیس» در توییت آقای «بون» و اطلاعات دیتاماین شده، به نظر تصادفی نیست و امکان حضور این شخصیت در لیست مبارزین دومین بسته الحاقی این عنوان وجود دارد.

image

 

درباره احتمال حضور مجدد شخصیت‌های منفی فیلم‌های ژانر وحشت در جدیدترین نسخه از سری مورتال کامبت چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران قدیمی این سری مبارزه‌ای هستید یا عناوین دیگر در این ژانر را به مورتال کامبت ترجیح می‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید