خانهاخبار
تصاویری از جعبه گوگل پیکسل ۸ فاش شدند

تصاویری از جعبه گوگل پیکسل ۸ فاش شدند

به تازگی شاهد افشای تصاویری مربوط به جعبه پرچمدار جدید شرکت گوگل هستیم.
۸ مهر ۱۴۰۲

طراحی جعبه گوشی گوگل پیکسل ۸ که در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی می‌شود؛ به تازگی فاش شده و همانند ادعاهای گزارشات پیشین، قاب پشتی و جزیره دوربین این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

image

 

در بخش پشتی جعبه این گوشی، شاهد هش‌تگ #TeamPixel و برخی از مشخصات سخت افزاری پیکسل ۸ هستیم. پرچمدار جدید گوگل که شماره مدل G9BQD را دارد؛ از نمایشگری ۶.۲ اینچی استفاده کرده و این نسخه از آن، در رنگ فندقی و به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

 

در روز گذشته، شاهد افشای مشخصات سخت افزاری پرچمداران جدید گوگل یا همان پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو بودیم. این دو گوشی از چیپست جدید تنسور G3 استفاده کرده و دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر‌های ۶.۲ و ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هستند. پرچمدار اصلی این شرکت یعنی پیکسل ۸ پرو، دوربین‌های باکیفیت‌تری را به همراه داشته و قابلیت منحصر به فردی برای سنجش دما را نیز ارائه می‌دهد.

image

 

درباره طراحی جعبه گوگل پیکسل ۸ و مشخصات سخت افزاری پرچمداران جدید این شرکت چه فکر می‌کنید؟ آیا این نسل از گوشی‌های پیکسل، موجب افزایش محبوبیت این سری در میان کاربران خواهد شد یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید