خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ پلاس را در اولین تصاویر رندری تماشا کنید

گلکسی اس ۲۴ پلاس را در اولین تصاویر رندری تماشا کنید

بعد از فاش شدن رندرهای نسخه اولترا و استاندارد سری گلکسی اس ۲۴، حالا طراحی مدل پلاس سری در رندرهای باکیفیتی دیده شده است.
۸ مهر ۱۴۰۲

دیروز برای اولین بار، تصاویر رندری گلکسی اس ۲۴ در اختیار کاربران قرار گرفت و طراحی آن فاش شد. پس از سپری شدن چند ساعت، نوبت به نسخه اولترا سری رسید و رندرهای گلکسی اس ۲۴ اولترا فاش شدند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهای باکیفیتی از گلکسی اس ۲۴ پلاس در دسترس قرار گرفته تا جزئیات طراحی هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ فاش شود.

image

این تصاویر جدید گلکسی اس ۲۴ پلاس را در زوایای مختلفی نشان می‌دهند. مطابق انتظار، مدل پلاس سری از طراحی مشابه گلکسی اس ۲۴ بهره خواهد برد و هیچ تفاوتی بین ظاهر این دو گوشی دیده نمی‌شود. در این راستا، گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز با لبه‌های تخت همراه خواهد شد و دیگر خبری از خمیدگی فریم نخواهد بود. در واقع، می‌توان گفت که گلکسی اس ۲۴ پلاس همان گلکسی اس ۲۴ است که تنها به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز شده است.

image

گزارش شده که گلکسی اس ۲۴ پلاس با ابعاد ۱۵۸٫۵ در ۷۵٫۹ در ۷٫۷۵ میلی‌متری همراه خواهد شد که تفاوت چندان خاصی با نسخه نسل قبلی ندارد. به طور دقیق‌تر، مدل پلاس سری گلکسی اس ۲۴ اندکی طویل‌تر، جمع‌وجورتر و ضخیم‌تر از گلکسی اس ۲۳ پلاس خواهد بود.

image

براساس شایعات شنیده شده، گلکسی اس ۲۴ پلاس از نمایشگر ۶٫۷ اینچی داینامیک امولد 2X با رزولوشن تصویر QHD پللاس بهره خواهد برد. این گوشی همچنین از قابلیت باند فوق عریض نیز پشتیبانی خواهد کرد. پنل پشتی دستگاه نیز میزبان سه دوربین خواهد بود که احتمالا شامل سنسور‌های اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در تاریخ ۱۸ ژانویه مصادف با ۲۸ دی معرفی خواهد شد و در پایان همین ماه روانه بازارهای جهانی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید