خانهاخبار
وان پلاس اوپن در دستان یک بازیگر شناخته‌شده هندی دیده شد!

وان پلاس اوپن در دستان یک بازیگر شناخته‌شده هندی دیده شد!

اولین گوشی تاشو وان پلاس احتمالا در تاریخ ۲۷ مهر معرفی خواهد شد.
۸ مهر ۱۴۰۲

وان پلاس احتمالا در ماه اکتبر سال جاری میلادی از اولین گوشی تاشو خود موسوم به وان پلاس اوپن رونمایی خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویدئویی از دستگاه تاشو وان پلاس فاش شده که آن برای اولین بار در دنیای حقیقی نشان می‌دهد. در این راستا، وان پلاس اوپن در دستان یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران زن هند دیده شده است.

image

همانطور که در این ویدئو مشخص است، آنوشکا شرما در حال استفاده از وان پلاس اوپن رویت شده است. زمانی که خودرو حامل این بازیگر در حال خروج از پارکینگ بود، خبرنگاران به سوی خودرو هجوم بردند و تصاویری از خانم شرما را ثبت کردند. در تصاویر ثبت شده می‌بینیم که بازیگر برجسته هندی گوشی وان پلاس اوپن را در دست دارد و در حال کار با آن است. البته به نظر می‌رسد خانم شرما طرز کار با این گوشی تاشو را بلد نیست.

در واقع، آنوشکا شرما در ابتدا سعی می‌کند که گوشی را به سمت عقب خم کند. به علاوه، ظاهرا دستگاه موجود در ویدئو حتی روشن هم نیست چرا که هر دو نمایشگر داخلی و خارجی خاموش هستند. با همه این شواهد، می‌توان گفت این اتفاق یک حربه تبلیغاتی از سوی وان پلاس بوده تا توجه کاربران را به سوی یکی از گوشی‌های موردانتظار خود جلب کند.

به طور کلی، طراحی دستگاه با آنچه در رندرهای قبلی دیده بودیم کاملا مطابقت دارد. در پنل پشتی وان پلاس اوپن شاهد ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل هستیم که احتمالا میزبان سه سنسور خواهد بود. همچنین ظاهر کلی دستگاه مشابه گوشی‌های تاشو اوپو است. در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس اوپن به احتمال زیاد در تاریخ ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید