خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ در اولین تصاویر رندری دیده شد

گلکسی اس ۲۴ در اولین تصاویر رندری دیده شد

پرچمدار موردانتظار سامسونگ با تغییرات ظاهری اندکی همراه خواهد شد.
۷ مهر ۱۴۰۲

چندی پیش شایعه‌ای در دسترس کاربران قرار گرفت مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی، نسل جدید سری پرچمدار خود را زودتر از موعد و در ماه ژانویه معرفی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک منبع خبری قابل اعتماد چندین تصاویر رندری از نسخه استاندارد سری گلکسی اس ۲۴ را به اشتراک گذاشته است.

طبق این گزارش، افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks با همکاری وبسایت SmartPrix رندرهای گلکسی اس ۲۴ را فاش کرده است. در این تصاویر، به خوبی طراحی ارزان‌ترین مدل سری گلکسی اس ۲۴ مشخص شده است.

image

همانطور که در این رندرها به تصویر کشیده شده است، گلکسی اس ۲۴ از طراحی مشابه گلکسی اس ۲۳ بهره خواهد برد و تنها لبه‌های آن به طور کامل تخت شده است. برای مقایسه، لبه‌های پرچمدار حال حاضر سامسونگ اندکی خمیده است. از سوی دیگر، طراحی پنل پشتی دست‌نخورده باقی مانده و همچنان شاهد پنل تخت با دوربین سه‌گانه هستیم.

در قسمت پایین دکمه پاور نوار آنتن باند فوق عریض (UWB) قرار دارد که تایید می‌کند گلکسی اس ۲۴ از این قابلیت پیشرفته پشتیبانی خواهد کرد. بهره‌مندی از باند فوق عریض یک بروزرسانی مهم برای نسخه‌های استاندارد سری گلکسی اس محسوب می‌شود چرا که پرچمدار‌های معمولی سامسونگ تا به امروز فاقد این ویژگی بوده‌اند.

image

منابع خبری اذعان کرده‌اند که ابعاد گلکسی اس ۲۴ برابر با ۱۴۷ در ۷۰٫۵ در ۷٫۶ میلی‌متر خواهد بود که آن را اندکی طویل‌تر و جمع‌وجورتر از گلکسی اس ۲۳ می‌سازد. از نظر ضخامت، هیچ تفاوتی بین این دو گوشی وجود ندارد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید