خانهاخبار
با بازی‌های رایگان ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

با بازی‌های رایگان ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

سرویس پلی استیشن پلاس به صورت ماهیانه بازی‌های رایگان جدیدی را در دسترس کاربران قرار داده و در امروز نیز شاهد انتشار لیست عناوین رایگان ماه اکتبر ۲۰۲۳ هستیم.
۶ مهر ۱۴۰۲

کاربران تمامی‌ رده‌های عضویتی سرویس پلی استیشن پلاس، به صورت ماهانه بازی‌های رایگانی را دریافت می‌کنند و در امروز نیز شاهد اعلام لیست عناوین رایگان این سرویس در ماه اکتبر ۲۰۲۳ هستیم. بازی‌های رایگان این ماه که از روز ۳ اکتبر (۱۱ مهر) در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس اسنشال، اکسترا و پریمیوم قرار می‌گیرند؛ شامل The Callisto Protocol، Farming Simulator 22 و Weird West هستند.

image

 

بازی ترسناک The Callisto Protocol که جانشین غیر رسمی سری Dead Space محسوب می‌شود؛ توسط استودیویی به رهبری «گلن اسکوفیلد»، سازنده اصلی این سری توسعه یافت. متاسفانه، این بازی موفق به تکرار موفقیت‌های Dead Space نشد و اکثر کاربران و منتقدین عواملی چون باگ‌های بی‌شمار، گیمپلی خسته کننده و مشکلات فنی بازی را مورد انتقاد قرار دادند.

متاسفانه، شکست این بازی موجب تعدیل عده‌ای از توسعه دهندگان استودیوی استرایکینگ دیستنس و کناره‌گیری آقای «اسکوفیلد» از مقام خود به عنوان مدیر عامل این استودیو شد. در هر صورت، این بازی ترسناک حالا آپدیت‌های متفاوتی را دریافت کرده که عملکرد آن را بهبود بخشیده‌اند و اگر به این ژانر علاقه دارید؛ بد نیست که آن را در ماه اکتبر و در آستانه هالووین تجربه کنید.

image

 

عنوان Farming Simulator 22 نیز همانطور که از نامش پیداست؛ یک بازی شبیه‌سازی با تمرکز روی مزرعه‌داری است. این سری در سال‌های اخیر از محبوبیت فراوانی میان کاربران برخوردار شده و این نسخه نیز که در ماه نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شد؛ سطح جزئیات بسیار بالایی را برای طرفداران ژانر شبیه‌سازی و البته مزرعه‌داری به همراه دارد. این بازی در نخستین هفته انتشار خود، بیش از ۱.۵ میلیون دلار فروش داشت و عده زیادی همچنان در حال تجربه آن هستند.

image

 

در نهایت، بازی اکشن-نقش‌ آفرینی Weird West نیز به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این بازی که زاویه دوربین بالا به پایین دارد؛ کاربران امکان مبارزه و با یکدیگر و هیولا‌های متفاوت را خواهند داشت و تصمیمات آنها نیز همانند سایر عناوین نقش آفرینی تاثیر فراوانی روی داستان بازی دارد. اگر به بازی‌های نقش آفرینی مستقل علاقه دارید؛ تجربه این عنوان را به شما توصیه می‌کنیم.

ضمنا اگر هنوز عناوین رایگان ماه گذشته را به آرشیو خود اضافه نکرده‌اید؛ همچنان تا روز ۳ اکتبر (۱۱ مهر) برای دریافت آنها زمان دارید. این عناوین شامل Saints Row، Black Desert: Traveler Edition و Generation Zero می‌شوند.

image

 

درباره بازی‌های رایگان ماه اکتبر برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا عنوان خاصی در این لیست وجود داشته که در انتظار تجربه آن باشید یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید