خانهاخبار
نسخه پی سی Horizon Forbidden West در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد

نسخه پی سی Horizon Forbidden West در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد

استودیوی گوریلا گیمز به تازگی تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Horizon Forbidden West را اعلام کرده است.
۵ مهر ۱۴۰۲

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که نسخه پی سی بازی Horizon Forbidden West در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. نسخه‌ای از این بازی که بسته الحاقی Burning Shores و مقداری محتوای اضافی را به همراه دارد؛ در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شده و در آینده به پلتفرم پی سی نیز راه خواهد یافت.

image

 

در بازی Horizon Forbidden West که پس از عنوان Horizon Zero Dawn و بسته الحاقی Frozen Wilds جریان دارد؛ شخصیت اصلی این سری یعنی «ایلوی» وارد سرزمین جدیدی شده و با دشمنان و مشکلات تازه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. بسته الحاقی Burning Shores نیز که چندی پیش منتشر شد؛ این داستان را ادامه داده و «ایلوی» را به بقایای شهر لس آنجلس می‌برد.

image

 

وظیفه پورت کردن این عنوان برای پی سی، بر عهده استودیوی Nixxes بوده و قیمت نسخه Complete-Edition این عنوان روی پلی استیشن و پلی سی نیز معادل با ۶۰ دلار خواهد بود. این بازی برای پی سی از طریق استیم و اپیک گیمز استور منتشر خواهد شد.

بازی Horizon Forbidden West در زمان عرضه با واکنش‌های مثبت کاربران و منتقدین روبرو شد که گرافیک چشم نواز و گیمپلی این عنوان را مورد تحسین قرار دادند. البته، عرضه آن در کنار Elden Ring که پرطرفدارترین بازی استودیوی From Software و یکی از شاهکار‌های این نسل محسوب می‌شود؛ مقداری به فروش آن لطمه زد. شرکت سونی در سال‌های اخیر، معمولا بازی‌های انحصاری خود را دو سال پس از عرضه برای پی سی نیز منتشر می‌کند و به نظر رسیده که این روند با Horizon Forbidden West نیز ادامه خواهد یافت.

image

 

سونی انتظار دارد تا فرا رسیدن ماه مارس ۲۰۲۴، حدود ۴۵۰ میلیون دلار را از طریق فروش بازی‌های پی سی کسب کند. مسلما، عرضه عنوان انحصاری محبوبی چون Horizon Forbidden West نیز جهت دستیابی به این هدف به سونی کمک خواهد کرد. استودیوی گوریلا گیمز چندی پیش ساخت نسخه بعدی در این سری را تایید کرد و همچنین گفت که یک نسخه ریمستر شده از بازی اول برای پلی استیشن ۵، یک سر‌یال نتفلیکس و یک بازی اسپین-آف MMO در جهان Horizon نیز در دست تولید است.

image

 

درباره انتشار نسخه پی سی Horizon Forbidden West طی سال ۲۰۲۴ چه فکر می‌کنید؟ آیا از رویکرد سونی برای عرضه عناوین انحصاری خود برای کاربران پی سی رضایت دارید یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید