خانهاخبار
آپدیت watchOS 10.0.2 برای اپل واچ اولترا ۲ و اپل واچ سری ۹ منتشر شد

آپدیت watchOS 10.0.2 برای اپل واچ اولترا ۲ و اپل واچ سری ۹ منتشر شد

شرکت اپل به تازگی آپدیت watchOS 10.0.2 را برای جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرده است.
۵ مهر ۱۴۰۲

شرکت اپل در شب گذشته، آپدیت watchOS 10.0.2 را برای ساعت‌های هوشمند جدید اپل واچ اولترا ۲ و اپل واچ سری ۹ منتشر کرد. این آپدیت جزئی که تغییرات چندانی را به همراه ندارد؛ تنها پنج روز پس از انتشار watchOS 10.0.1 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

image

 

با استناد به لیست تغییرات اعمال شده در این آپدیت، watchOS 10.0.2 برای از باگ‌ها را رفع کرده و آپدیت‌های امنیتی مهمی را نیز به همراه دارد. برای نصب این آپدیت، باید از یک آیفون با سیستم عامل iOS 17 استفاده کرده و سپس وارد اپلیکیشن اپل واچ شوید. در این اپلیکیشن، وارد بخش General شده و سپس روی گزینه Software Update تپ کنید. اپل واچ شما برای نصب آپدیت‌های جدید، باید حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد و روی شارژر مخصوص خود نیز قرار گیرد.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ این آپدیت فعلا در انحصار اپل واچ اولترا ۲ و اپل واچ سری ۹ است. البته، احتمالا در روز‌های آتی شاهد انتشار آن برای اپل واچ‌های قدیمی‌تر نیز خواهیم بود.

image

 

درباره اپل‌ واچ‌های جدید و سیستم عامل watchOS 10 چه می‌اندیشید؟ آیا از تغییرات اعمال شده در این نسخه و بازطراحی رابط کاربری این سیستم عامل رضایت دارید یا نسخه‌های پیشین را به آن ترجیح می‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید