خانهاخبار
مکالمه رایگان و بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت هفته وحدت

مکالمه رایگان و بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت هفته وحدت

ایرانسل به مناسبت هفته وحدت، هدیه و تخفیف ویژه‌ای را اعلام کرد. این هدیه و تخفیف، شامل مکالمه رایگان ایرانسلی و بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه است.
۶ مهر ۱۴۰۲
image

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و گرامی‌داشت ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، هدیه مکالمه رایگان ایرانسلی و تخفیف ویژه برای بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است.

بسته ترکیبی تخفیفی

همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۲، می‌توانند از یک بسته ترکیبی شامل ۷ گیگابایت اینترنت و ۷ ساعت مکالمه ایرانسلی، با قیمت تخفیفی ۲۸هزار تومان بهره‌مند شوند. این بسته با ۷ روز اعتبار پس از فعال‌سازی، با شماره‌گیری کددستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات قابل‌خریداری است.

هدیه مکالمه ۵+۵۰

همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۲، می‌توانند با ۵ دقیقه مکالمه درون شبکه، ۵۰ دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این مکالمه رایگان با شماره‌گیری کددستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من قابل فعال‌سازی است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید