خانهاخبار
برچسب قیمتی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE فاش شد!

برچسب قیمتی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE فاش شد!

به تازگی شاهد افشای برچسب قیمتی گوشی مورد انتظار سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE توسط یکی از خبرگزاری‌ها هستیم.
۳ مهر ۱۴۰۲

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE که نقش نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از گلکسی اس ۲۳ را خواهد داشت؛ یکی از محصولات مورد انتظار این شرکت بوده و عده زیادی از کاربران برای معرفی آن لحظه شماری می‌کنند. نسل فعلی یا همان گلکسی اس ۲۱ FE، در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شد و در صورت حقیقت داشتن شایعات، این محصول جدید احتمالا طی ماه اکتبر معرفی خواهد شد. مشخصات سخت افزاری این گوشی، توسط منابع متفاوتی منتشر شده‌اند و اکنون نیز شاهد افشای گزارشی درباره برچسب قیمتی این گوشی در بازار آمریکا هستیم.

image

 

به ادعای خبرگزاری «MySmartPrice»، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE در بازار آمریکا با قیمت ۵۹۹ دلار فروخته خواهد شد. این رسانه می‌گوید که این اطلاعات را از طریق منابع آگاه و فعال در صنعت موبایل به دست آورده است و احتمالا این قیمت مربوط به نسخه پایه گوشی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. جهت مقایسه، نسخه آنلاک شده گلکسی اس ۲۱ FE در بازار آمریکا نیز همین قیمت را داشته و در سوی دیگر، گوگل پیکسل 7a با قیمت ۴۹۹ دلار و سامسونگ گلکسی A54 با قیمت ۴۵۰ دلار فروخته می‌شوند.

image

 

در صورت حقیقت داشتن این گزارش، گلکسی اس ۲۳ FE یک گزینه بسیار مناسب برای کاربرانی است که به دنبال تهیه یک گوشی پیشرفته‌تر از گلکسی A54 با قیمتی کمتر از سری گلکسی اس ۲۳ هستند. به ادعای شایعات، این گوشی نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه خواهد داشت. در بخش چیپست، گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول یا اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد.

برای علاقمندان به عکاسی، این محصول دارای سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را نیز به همراه دارد. ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۳ FE، احتمالا معادل با ۴٫۵۰۰ میلی آمپری بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز در این محصول به چشم می‌خورد. به ادعای یکی از افشاگران، این گوشی در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی خواهد شد.

image

 

درباره قیمت احتمالی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE در بازار آمریکا و مشخصات سخت افزاری این محصول چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، این گوشی جدید سامسونگ ارزش خرید خواهد داشت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

حسن

۱۴۰۲/۷/۵
یادت رفت بگی مذخرف ترین بخش داستان باتری ۴۵۰۰ در کنار صفحه نمایش ۱۰۰۰ نیتی و پردازنده ی کوره ی اگزینوس که روزی دوبار باید شارژ بشه حال کاربر رو از سامسونگ بهم میزنه...

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۷/۳
بله خواهد داشت، منتها "حاشیه‌هاش" باید اندک باشند
و اینکه به اسنپدراگون مسلح باشد نه اگزینوس.
اگزینوس مایه‌ی ننگ سامسونگه؛
مثل کسی که یه بچه‌ای داره ناخلف!
نگو بچه؛ بگو مارِ دو سر

پیشنهاد سردبیر