خانهاخبار
تاریخ انتشار نسخه آیفون و آیپد Resident Evil Village مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه آیفون و آیپد Resident Evil Village مشخص شد

بازی Resident Evil Village یکی از نخستین عناوین مخصوص پی سی و کنسول‌ها است که در آینده نزدیک، به سری آیفون ۱۵ پرو و آیپد‌ها نیز راه می‌یابد.
۳ مهر ۱۴۰۲

شرکت کپ‌کام که ناشر سری بازی‌های محبوب Resident Evil محسوب می‌شود؛ به تازگی تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village برای سری آیفون ۱۵ و آیپد‌ها را اعلام کرده است. این بازی در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان)، در دسترس کاربران سری آیفون ۱۵ پرو و همچنین آیپد‌ها قرار خواهد گرفت.

image

 

شرکت کپ‌کام همچنین قیمت نسخه‌های موبایل عناوین Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake را اعلام کرده است. کاربران آیفون و آیپد باید برای تجربه نسخه بازسازی شده عنوان محبوب Resident Evil 4، ۵۹.۹۹ دلار را پرداخت کنند و در سوی دیگر، بازی Resident Evil Village نیز قیمت ۳۹.۹۹ دلار را دارد.

امکان اجرای این عناوین که برای پی سی و کنسول‌های قدرتمند ساخته شده‌اند؛ روی یک گوشی هوشمند واقعا تحسین برانگیز است و خبر از قدرت باورنکردنی پردازنده گرافیکی جدید چیپست A17 Pro را می‌دهند. اپل طی رویداد معرفی از آیفون‌های جدید خود اعلام کرد که به غیر از Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake، بازی‌هایی چون Death Stranding و Assassin’s Creed Mirage نیز به آیفون و آیپد راه خواهند یافت.

image

 

امکان پیش خرید بازی Resident Evil 4 Remake از طریق اپ استور، مدتی است که فراهم شده و این بازی احتمالا در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) برای آیفون‌های جدید و آیپد‌ها منتشر خواهد شد. تمامی این بازی‌ها از کنترل‌های تاچ، HDR و حتی کنترلر‌های مخصوص کنسول پشتیبانی می‌کنند.

چیپست جدید و قدرتمند A17 Pro که پشتیبانی از ری تریسینگ را به همراه داشته و امکان اجرا‌ی بازی‌هایی در رده کنسولی را دارد؛ یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های سری آیفون ۱۵ پرو محسوب شده و باید گفت که حتی از بدنه تیتانیومی، سیستم دوربین جدید این گوشی‌ها و پورت USB-C نیز آپگرید مهم‌تری است.

image

Resident Evil Village

درباره انتشار بازی Resident Evil Village برای سری آیفون ۱۵ پرو و آیپد‌ها چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این امر در آینده صنعت گیمینگ چه تاثیری خواهد داشت؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید