خانهاخبار
رکورد شکنی سری آیفون ۱۵ در کشور چین!

رکورد شکنی سری آیفون ۱۵ در کشور چین!

کاربران چینی استقبال غیر منتظره‌ای از سری آیفون ۱۵ داشته‌اند و در امروز شاهد شکسته شدن رکورد فروش آیفون‌های سال گذشته توسط این سری بودیم.
۱ مهر ۱۴۰۲

سری آیفون ۱۵ به تازگی موفق به رکورد شکنی در بازار پر چالش گوشی‌های هوشمند کشور چین شدند. به ادعای سایت JD.com که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی چین محسوب می‌شود؛ میزان فروش این سری در دو ساعت اولیه، حدود ۲۵۳ درصد از نسل پیشین یا همان سری آیفون ۱۴ پیشی گرفت.

این میزان فروش، نشانگر استقبال بی سابقه کاربران چینی از آیفون‌های جدید است. سفارشات کاربران از شهر‌های کوچک‌ کشور چین، تقریبا شش برابر افزایش یافته است و این امر، افزایش محبوبیت آیفون در تمامی بخش‌های این کشور را نشان می‌دهد.

image

 

به ادعای تحلیل‌گران بازار، میانگین قیمت گوشی‌های خریداری شده در کشور چین حالا به ۴۵۰ دلار رسیده است و در آینده نیز افزایش خواهد یافت. با در نظر گرفتن این امر، استقبال اخیر کاربران چینی از آیفون‌ها چندان عجیب نیز به نظر نمی‌رسد.

درباره افزایش محبوبیت آیفون‌ها در کشور چین چه فکر می‌کنید؟ آیا برند‌های چینی توان رقابت با اپل در بازار کشور خود را خواهند داشت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید