خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد

گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد

برخی از منابع خبری ادعا کرده‌اند که محصول موردانتظار سامسونگ در ماه اکتبر (مهر-آبان) سال جاری رونمایی خواهد شد.
۳۱ شهریور ۱۴۰۲

در طی چند ماه گذشته، گزارش‌های زیادی پیرامون گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳ FE منتشر شده که مشخصات فنی و طراحی این دستگاه موردانتظار را فاش کرده‌اند. با این وجود، غول فناوری کره هنوز اشاره‌ای به زمان رونمایی از گوشی جدید خود نداشته و تنها عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تایید کرده است.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شایعه‌ای جدید در دسترس کاربران قرار گرفته که زمان رونمایی از گلکسی اس ۲۳ FE را در دسترس کاربران قرار داده است.

image

وبسایت کره‌ای KED Global ضمن نقل قول از منابع آگاه اعلام کرده که گلکسی اس ۲۳ FE در ماه اکتبر سال جاری میلادی (بازه ماه‌های مهر تا آبان) معرفی خواهد شد. قبلا نیز افشاگران برجسته‌ای زمان معرفی میان‌رده پرمیوم سامسونگ را لو داده بودند ولی همه این اطلاعات غلط از آب درآمده بود. برای مثال، شایعه شده بود که گلکسی اس ۲۳ FE در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد ولی حالا تنها ۱۱ روز به پایان سه‌ماهه سوم زمان باقی مانده و احتمال معرفی این گوشی در این بازه زمانی بسیار بعید است.

شایان ذکر است در صورتی که سامسونگ قصدی برای غافلگیر کردن کاربران نداشته باشد، اکتبر ۲۰۲۳ محتمل‌ترین زمان برای معرفی گلکسی اس ۲۳ FE خواهد بود. تا به امروز، هیچ گزارشی مبنی بر توقف و یا تاخیر در فرآیند تولید این گوشی گزارش نشده است. در نتیجه، به نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۳ FE آماده برای معرفی و عرضه خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی اس ۲۳ FE از طراحی مشابه گلکسی اس ۲۳ پلاس بهره خواهد برد. به علاوه، این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک برای بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد در حالی که نسخه اگزینوس ۲۲۰۰ آن در اختیار دیگر بازارها قرار خواهد گرفت. سیستم دوربین دستگاه نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید