خانهاخبار
تصاویر فاش شده پیکسل 8a گوگل را ببینید!

تصاویر فاش شده پیکسل 8a گوگل را ببینید!

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد طراحی پیکسل ۸ و ۸ پرو را به پیکسل 8a نیز گسترش دهد.
۳۱ شهریور ۱۴۰۲

گوگل قرار است پیکسل ۸ و ۸ پرو را به طور رسمی در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) رونمایی کند و آنطور که می‌دانیم این گوشی‌ها طراحی گردتری نسبت به پرچم‌داران فعلی این شرکت خواهند داشت. حالا امروز تصاویری که از پیکسل 8a افشا شده، نشان می‌دهند که این محصول نیز از این طراحی متفاوت بهره خواهد برد.

این تصاویر که توسط یک کاربر در شبکه اجتماعی X منتشر شده، به نظر می رسد که یک نمونه اولیه از پیکسل 8a است، چون با توجه به اینکه پیکسل 7a در ماه می (اردیبهشت) معرفی شد، پیکسل 8a نیز هنوز چند ماه با عرضه فاصله دارد.

image

 

این طراحی چیزی مابین پیکسل ۸ و پیکسل 7a است. این گوشی از لبه‌های خمیده استفاده کرده که زیبایی کاملا جدیدی به آن بخشیده است. گوگل با پیکسل ۸ انحنای نسبتا کمی به گوشه‌ها داد و به نظر می‌رسد که این شرکت به شدت از این تغییر راضی بوده و تصمیم گرفته است که یک نسخه به همراه خمیدگی بیشتر از ان را روی پیکسل 8a پیاده کند و ظاهری متفاوت از پیکسل 7a به آن بدهد که دارای لبه‌های تخت بود.

در حالی که مشخصات صفحه نمایش گوشی مشخص نیست، با توجه به اینکه انتظار می‌رود سری پیکسل ۸ نمایشگر کمی کوچکتر نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته باشد، به احتمال قوی صفحه نمایش پیکسل 8a نیز باید کمی کوچکتر از صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی پیکسل 7a باشد و در تصاویر هم به نظر می‌رسد یک گوشی بسیار جمع و جور است که البته گوشه‌های گرد آن به این موضوع کمک بیشتری کرده است.

تصویر امروز از پیکسل 8a گوگل که آن را در رنگ آبی نشان می‌دهد، شبیه به رنگ آبی آسمانی است که قرار است به پیکسل ۸ پرو بیاید. اما در حالی که گوگل حاشیه‌های گوشی‌های پرچم‌دار خود را کاهش داده، به نظر می‌رسد که پیکسل 8a دارای حاشیه‌های بیشتری نسبت به آنها است.

image

 

به غیر از این مورد، به نظر می‌آید که تغییر خاصی در پیکسل 8a رخ نداده و ما با یک نوار دوربین با دو سنسور در یک بریدگی کپسولی شکل مواجه هستیم.

افشاگر عکس‌های امروز ادعا کرده که این گوشی با کد «Atika» شناخته می‌شود و از تنسور G3، تراشه‌ای که برای اولین بار در پیکسل ۸ عرضه می‌شود، قدرت خواهد گرفت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید