خانهاخبار
ردمی نوت ۱۳ پرو به عنوان اولین گوشی جهان با تراشه اسنپدرگون 7s نسل دو معرفی شد

ردمی نوت ۱۳ پرو به عنوان اولین گوشی جهان با تراشه اسنپدرگون 7s نسل دو معرفی شد

نسخه پرو سری ردمی نوت ۱۳ از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد.
۳۱ شهریور ۱۴۰۲

شیائومی امروز از سری ردمی نوت ۱۳ رونمایی کرد که شامل سه مدل ردمی نوت ۱۳، ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس می‌شود.در حالی که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با با بهبودهای چشمگیری همراه شده است، نسخه‌های استاندارد و پرو سری نیز از بروزرسانی‌های قابل توجهی برخوردار شده‌اند.

image

ردمی نوت ۱۳ پرو به نمایشگر تخت ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. نمایشگر این گوشی همچنین قادر است به نرخ روشنایی ۱۸۰۰ نیتی دست پیدا کند و از فناوری تنظیم نور ۱۹۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. برای محافظت در برابر ضربات، ردمی نوت ۱۳ پرو از محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس بهره می‌برد. سنسور اثرانگشت نیز در نمایشگر دستگاه قرار گرفته است.

در پنل پشتی ردمی نوت ۱۳ پرو شاهد ماژول مربعی‌شکل هستیم که در آن دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. دوربین اصلی گوشی ردمی همچنین به لرزشگیر اپتیکال و لرزشگیر الکترونیکی مجهز شده است. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.

image

قلب تپنده دستگاه تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 7s نسل دو است که اخیرا برای گوشی‌های میان‌رده مقرون به صرفه معرفی شد. این سخت‌افزار با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این تراشه توسط باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تغذیه می‌شود. ردمی نوت ۱۳ با اندروید ۱۳، بلوتوث نسخه ۵٫۳ و قابلیت NFC روانه بازار می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه رم ۸ گیگابایت و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ردمی نوت ۱۳ پرو با برچسب قیمتی ۱۴۹۹ یوآن (۲۰۵ دلار) و ۱۵۹۹ یوآن (۲۱۸ دلار) به فروش خواهد رسید. در کانفیگ رم ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی، گوشی جدید ردمی با قیمت ۱۷۹۹ یوآن (۲۴۶ دلار)‌ و ۱۹۹۹ یوآن (۲۷۳ دلار) همراه می‌شود. کانفیگ آخر رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی نیز برچسب قیمتی ۲۰۹۹ یوآنی (۲۸۷ دلار) را یدک خواهد کشید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید