خانهاخبار
تصویر تبلیغاتی گلکسی A05 طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

تصویر تبلیغاتی گلکسی A05 طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

به تازگی رندرهای جدیدی از محصول مقرون به صرفه سامسونگ فاش شده که حاوی رنگ‌بندی دستگاه است.
۳۰ شهریور ۱۴۰۲

روز گذشته، تصاویری شماتیک از دو گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ یعنی گلکسی A05 با دوربین دوگانه و گلکسی A05s با دوربین سه‌گانه در دسترس کاربران قرار گرفت. قبلا نیز گلکسی A05 همراه با طراحی و مشخصات فنی خود در کنسول گوگل پلی لیست شده بود. حالا اما به تازگی تصویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد.

همانطور که در این تصویر مشخص است،‌ گلکسی A05 در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز روشن روانه بازار خواهد شد. البته هنوز سامسونگ نام اصلی این رنگ‌ها را مشخص نکرده ولی انتظار می‌رود غول فناوری کره اسم‌های خاصی را برای رنگ‌های مختلف گوشی خود انتخاب کند.

image

دیگر رندرهای گلکسی A05 نشان می‌دهند که این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که با سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

نمایشگر دستگاه نیز از حاشیه‌های نسبتا ضخیمی بهره می‌برد که برای یک محصول ارزان‌قیمت پایین‌رده توجیه‌پذیر است. دوربین سلفی نیز در ناچ قطره‌ای قرار گرفته است که طراحی متداولی در بین گوشی‌های مقرون به صرفه محسوب می‌شود. بنچمارک گیک‌بنچ دستگاه نیز که در اواخر ماه اوت فاش شده بود تایید کرد که گلکسی A05‌ به تراشه هلیو G85 مجهز خواهد بود.

image

طبق گزارش‌های قبلی،‌ گلکسی A05 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. این گوشی همچنین در کانفیگ‌های حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. منبع تغذیه دستگاه نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی دستگاه می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثرانگشت اشاره کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید