خانهاخبار
وان پلاس اوپن احتمالا ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد

وان پلاس اوپن احتمالا ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد

اولین گوشی وان پلاس به احتمال زیاد در تاریخ ۲۷ مهر معرفی می‌شود.
۳۰ شهریور ۱۴۰۲

شایعات اولیه ادعا کرده بودند که اولین گوشی تاشو وان پلاس موسوم به وان پلاس اوپن در اواخر ماه اوت سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. با این وجود، گوشی وان پلاس در بازه زمانی اشاره شده عرضه نشد چرا که برخی از گزارش‌ها اذعان کردند مشکلی در خط تولید شرکت تامین‌کننده نمایشگر وان پلاس اوپن یعنی BOE به وجود آمده است. در این راستا، ظاهرا وان پلاس برای نمایشگر گوشی تاشو خود روی به پنل‌های سامسونگ آورده است.

از آن زمان تا به امروز، هیچ گزارشی پیرامون وان پلاس اوپن در دسترس قرار نگرفته است ولی حالا به تازگی افشاگری برجسته بار دیگر زمان رونمایی از دستگاه موردانتظار وان پلاس را فاش کرده است.

image

افشاگری شناخته‌شده به نام Max Jambor اعلام کرده که وان پلاس اوپن در تاریخ ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر رونمایی خواهد شد. در صورت صحت این موضوع، وان پلاس اوپن تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد. قبلا شایعه‌ای گفته بود که این گوشی در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر روانه بازار می‌شود.

برخی از مدیران اجرایی برند وان پلاس در طی رویداد TechCrunch Disrupt 2023 تایید کردند که اولین گوشی تاشو وان پلاس به زودی معرفی خواهد شد. متاسفانه مسئولان وان پلاس زمان دقیق رونمایی و مشخصات فنی این گوشی را اعلام نکرده‌اند ولی با توجه به تایید رسمی آن‌ها، انتظار می‌رود به زودی شاهد انتشار جزئیات دقیق‌تری از وان پلاس اوپن باشیم.

از نظر سخت‌افزاری، وان پلاس اوپن برپایه اوپو فایند N3 خواهد بود. در واقع، گوشی تاشو وان پلاس به عنوان نسخه بازار جهانی اوپو فایند N3 عرضه خواهد شد. البته اوپو هنوز گوشی تاشو خود را معرفی نکرده ولی انتظار می‌رود اوپو فایند N3 نیز به زودی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

image

با عرضه جهانی وان پلاس اوپن برای بازارهای جهانی و برخی از بازارهای خاص مانند هند و ایالات متحده، رقابت دستگاه‌های تاشو داغ‌تر از قبل می‌شود. تنها رقیب سامسونگ در بازار آمریکای شمالی گوشی تاشو موتورولا است که تنها به عنوان رقیب گلکسی زد فلیپ ۵ شناخته می‌شود. از سوی دیگر، گوشی‌های تاشو فولد بسیار کمی جز سری فولد سامسونگ در بازار جهانی وجود دارد.

وان پلاس اوپن احتمالا به نمایشگر داخلی ۷٫۸۲ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۲۶۸ در ۲۴۴۰ و تراکم پیکسلی 426ppi بهره می‌برد. نمایشگر خارجی ۶٫۳۱ اینچی گوشی نیز از رزولوشن تصویر ۲۴۸۴ در ۱۱۱۶ و تراکم پیکسلی 431ppi پشتیبانی می‌کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید