خانهاخبار
شیائومی تاریخ رونمایی از واچ ۲ پرو را تایید کرد

شیائومی تاریخ رونمایی از واچ ۲ پرو را تایید کرد

نسل جدید ساعت شیائومی در تاریخ ۴ مهر و همراه با سری شیائومی 13T معرفی خواهد شد.
۲۸ شهریور ۱۴۰۲

در چند سال اخیر، شیائومی ساعت‌های هوشمند متنوعی را روانه بازار کرده که شامل محصولاتی مقرون به صرفه و پرمیوم می‌شوند. با این وجود، هیچکدام از این ساعت‌ها با سیستم عامل Wear OS به عنوان پلتفرم نرم‌افزاری عرضه نشده‌اند. در واقع، شیائومی پوشیدنی‌های خود را با نسخه سبک MIUI به فروش رسانده‌ است.

حالا اما به نظر می‌رسد شرایط قرار است تغییر کند چرا که شیائومی به تازگی تایید کرده است که نسل جدید ساعت هوشمند این برند موسوم به شیائومی واچ ۲ پرو سرانجام به Wear OS مجهز خواهد بود.

image

شیائومی با به اشتراک‌گذاری توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده که واچ ۲ پرو در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) معرفی خواهد شد. در این راستا، ظاهرا ساعت جدید این برند همراه با گوشی‌های موردانتظار شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو عرضه شود. رویداد رونمایی از واچ ۲ پرو و سری شیائومی 13T در شهر برلین برگزار خواهد شد. در حال حاضر، شیائومی جزئیات فنی واچ ۲ پرو را تایید نکرده است.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که سیستم عامل Wear OS شیائومی واچ ۲ پرو با رابط کاربری MIUI همراه خواهد شد. در نتیجه، امکان دارد برخی از قابلیت‌های دیگر ساعت‌های شیائومی نیز در این محصول نیز به کار رود. شیائومی واچ ۲ پرو احتمالا به تراشه اسنپدارگون W5 پلاس نسل یک با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی واچ ۲ پرو از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی امولد بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ و تراکم پیکسلی 326ppi پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این پوشیدنی باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که کاربران را تا ۷۲ ساعت همراهی می‌کند. اخیرا شایعه‌ای ادعا کرد که نسخه پایه واچ ۲ پرو با قیمت ۲۷۰ یورویی به فروش خواهد رسید. همچنین یک نسخه LTE نیز از این ساعت معرفی می‌شود که با برچسب قیمتی ۳۳۰ یورویی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید