خانهاخبار
دو گوشی اقتصادی جدید اوپو موفق به دریافت گواهی TENAA شدند

دو گوشی اقتصادی جدید اوپو موفق به دریافت گواهی TENAA شدند

به تازگی شاهد دو گوشی اقتصادی جدید از شرکت اوپو در دیتابیس سازمان TENAA هستیم که طراحی و برخی از مشخصات آنها را نمایش می‌دهد.
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

شرکت اوپو در هفته گذشته از گوشی اوپو A2 پرو رونمایی کرده و اکنون نیز قصد معرفی دو گوشی جدید در سری A2 را دارد. این دو گوشی با شماره مدل‌های PJU110 و PJS110 در دیتابیس سازمان TENAA دیده شده‌اند و به احتمال زیاد، نام آنها اوپو A2m و A2x خواهد بود.

image

 

مشخصات این دو گوشی کاملا مشابه یکدیگر است. البته به ادعای افشاگری که تصاویر و مشخصات آنها را فاش کرده است؛ این دو مدل گزینه‌هایی اقتصادی هستند و نقش نسخه معمولی سری A2 را نخواهند داشت. این افشاگر می‌گوید که اوپو A2 5G نیز در دست ساخت بوده و در آینده معرفی می‌شود.

این دو گوشی دارای نمایشگر‌های ۶.۵۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس هستند و از یک چیپست هشت هسته‌ای با کلاک اسپید ۲.۲ گیگاهرتز استفاده می‌کنند. متاسفانه، TENAA هرگز به مدل دقیق چیپست به کار رفته در گوشی‌ها اشاره‌ای نمی‌کند. گوشی‌های جدید اوپو با ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند.

image

اوپو A1x؛ نسل پیشین این گوشی

سایر مشخصات این گوشی‌ها، شامل یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری ColorOS 13 می‌شود. قیمت این گوشی، احتمالا حدود ۱٫۰۰۰ یوآن است که در بازار جهانی به حدود ۱۵۰ دلار می‌رسد.

درباره گوشی‌های اقتصادی جدید اوپو و مشخصات احتمالی آنها چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید