خانهاخبار
آنر ۱۰۰ پرو احتمالا در ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد

آنر ۱۰۰ پرو احتمالا در ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد

یکی از افشاگران به تازگی ادعا کرده که گوشی آنر ۱۰۰ پرو احتمالا طی ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد.
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

سری آنر ۹۰ ابتدا در کشور چین معرفی شدند و سپس به بازار اروپا و کشور‌هایی چون هند نیز راه یافتند. اکنون نیز شاهد افشای برخی از مشخصات گوشی‌ جدید آنر ۱۰۰ پرو توسط یکی افشاگران قابل اعتماد هستیم. به گفته این افشاگر که «Digital Chat Station» نام دارد؛ پرچمدار جدید آنر در ماه نوامبر معرفی شده و چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم را به همراه خواهد داشت.

image

 

این گوشی دارای نمایشگری از نوع امولد با رزولوشن ۱۲۲۴×۲۷۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر به احتمال زیاد از نوع پانچ هول بوده و شایعات به استفاده از یک دوربین سلفی با رزولوشن بالا (احتمالا ۵۰ مگاپیکسلی) در این گوشی اشاره می‌کنند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد سری آنر ۱۰۰ وجود ندارد. جهت مقایسه، گوشی آنر ۹۰ پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول استفاده می‌کرد و دارای نمایشگر امولد ۶.۷۸ اینچی، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و البته یک ناچ کپسولی-شکل بود.

image

 

درباره مشخصات احتمالی آنر ۱۰۰ پرو و تاریخ عرضه آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این گوشی ارزش خرید خواهد داشت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید