خانهاخبار
آیفون ۱۶ از دکمه‌های مجازی برخوردار خواهد بود

آیفون ۱۶ از دکمه‌های مجازی برخوردار خواهد بود

شایعات درباره آیفون همیشه جذاب است. در این اندازه که هنوز آیفون ۱۵ وارد بازار نشده اما صحبت‌ها درباره آیفون ۱۶ از گوشه و کنار به گوش می‌رسد.
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

هنوز مهر ورود سری آيفون ۱۵ به بازار خشک نشده است، شایعات پیرامون نسل بعدی، یعنی خانواده آيفون ۱۶ آغاز شده است. حرف و حدیث‌ها توسط اکانت Digital Chat Station در شبکه چینی Weibo و پیرامون امکانات و قابلیت‌های iPhone 16 مطرح شده است.

image

شایعه شده است آیفون ۱۶ با حذف دکمه‌های فیزیکی و جایگزین شدن آن‌ها با دکمه‌های مجازی همراه خواهد بود. البته پیش‌تر خبرها حاکی از آن بود که این اتفاق در خانواده آيفون ۱۵ رخ می‌دهد و آقای مینگ چی کو، این پیش‌بینی را قبل از معرفی آیفون‌های ۲۰۲۳ کرده بود.

انتظار می‌رفت که دست کم نسخه‌های پرو از آیفون‌های سری ۱۵ میزبان دکمه‌های مجازی حساس به فشار باشند، اما در نهایت مانند سال گذشته شاهد همان دکمه‌های فیزیکی بودیم. حالا پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق در سری ۱۶ از آیفون‌های اپل رخ دهد.

image

اپل همچنین قصد دارد تا نرخ نوسازی صفحه نمایش را در آيفون‌های ۲۰۲۴ تغییر دهد که البته این اتفاق روی نسخه‌های استاندارد می‌افتد و آپگرید شدن این گزینه به ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز جزء تغییرات جذاب برای آن‌ها به حساب می‌آید. چرا که باعث می شود تا انیمیشن‌ها یا افکت‌های بصری بسیار روان‌تر از پیش اجرا شوند و همین موضوع، حس بهتری هنگام کار با آن‌ها به شخص استفاده کننده القاء می‌کند.

مدل‌های پرو از آیفون‌های ۲۰۲۴ احتمالا میزبان تغییراتی در حوزه دوربین خواهند بود. زبان طراحی دستگاه به همراه جزیره پویا (Dynamic Island) به احتمال زیاد به قوت خود باقی خواهد ماند و در نهایت، به نظر می‌رسد که این محصولات میزبان وای فای ۷ خواهند بود.

البته زود است که بخواهیم در مورد آيفون‌های سری ۱۶ صحبت کنیم، اما در نهایت دنیای تکنولوژی همواره با همین شایعات همراه بوده و چنین اتفاقاتی باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۷/۳
شایعات درباره آیفون همیشه جذاب است.
-آیفون۱۶ به دکمه‌های مجازی تجهیز می‌شود.
،،
-تیم‌کوک: بَر آنیم تا با آیفون۱۷ دنیا و آخرت‌تان را متحول کنیم. ما نوشته‌های سنگ‌مزار را به کمک هوش‌مصنوعی به آیفون‌ها میاوریم(آغاز قِصه‌ی او، آغاز غُصه‌ی ما).
،،
-هر آیفون یک یارِ بی‌منّت
،،
-آیفون۱۹ پرستار زخم‌های شماست
،،
-آیفون‌۲۴ شما را به سیاره نپتون می‌برد؛ سیری در سرما

مهدی

۱۴۰۲/۶/۳۱
آخه هنوز ۱۵نیومده بازار از ۱۶میگین؟

پیشنهاد سردبیر