خانهاخبار
گلکسی تب A9‌ با تراشه هلیو G99 در گیک‌بنچ لیست شد

گلکسی تب A9‌ با تراشه هلیو G99 در گیک‌بنچ لیست شد

سامسونگ قصد عرضه یک تبلت مقرون به صرفه را دارد که حالا مشخصات سخت‌افزاری آن لو رفته است.
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ به زودی از تبلت‌های میان‌رده و مقرون به صرفه سری گلکسی تب A9 رونمایی خواهد کرد که شامل دو مدل گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس می‌شود. حالا در حالی که هنوز زمان عرضه رسمی تبلت‌های سامسونگ مشخص نشده است، نسخه استاندارد سری تب A9 در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت و مشخصات سخت‌افزاری آن تایید شده است.

image

طبق این گزارش، گلکسی تب A9 با شناسه مدل SM-X115 در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده است. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در این بنچمارک، گلکسی تب A9‌ به پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای مجهز خواهد بود که از دو هسته با فرکانس ۲٫۲۰ گیگاهرتزی و شش هسته با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی ثبت شده نیز Mali-G52 MC2 است. در این راستا، گلکسی تب A9 از تراشه هلیو G99 استفاده خواهد کرد.

لیست گیک‌بنچ همچنین تایید می‌کند که گلکسی تب A9 از اندروید ۱۳ و حافظه رم ۴ گیگابایتی بهره خواهد برد. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گلکسی تب A9 به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۷۳۵ و ۱۷۶۶ شده است. با این نتایج، گلکسی تب A9 در حد و اندازه دیگر محصولات مقرون به صرفه بازار ظاهر شده است.

image

گلکسی تب A9 چندی پیش نیز در گواهی BIS ثبت شده بود که خبر از باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۵ واتی آن می‌دهد. به علاوه، نسخه وای‌فای (SM-X110) این تبلت اخیرا در گواهی TDRA لیست شد. همه این شواهد نشان می‌دهند که سری گلکسی تب A9 در آینده‌ای نزدیک معرفی و عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید