خانهاخبار
طراحی وان پلاس پد گو در یک تیزر رسمی تایید شد

طراحی وان پلاس پد گو در یک تیزر رسمی تایید شد

تبلت مقرون به صرفه وان پلاس در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) معرفی خواهد شد.
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

در طی چند هفته گذشته، شواهد مختلفی در دسترس کاربران قرار گرفت مبنی بر این که وان پلاس در حال توسعه یک تبلت مقرون به صرفه به نام OnePlus Pad Go (وان پلاس پد گو) است. در این رابطه، چند روز پیش شبعه هندی برند وان پلاس به طور رسمی عرضه این تبلت را تایید کرد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، طراحی محصول موردانتظار وان پلاس در یک تیزر رسمی تایید شد.

شعبه هندی برند وان پلاس تیزری از وان پلاس پد گو را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)‌ به اشتراک گذاشته که طراحی پنل پشتی و جلویی آن را نشان می‌دهد. به طور کلی، وان پلاس پد گو از طراحی مشابه برادر بزرگ‌تر خود یعنی وان پلاس پد بهره خواهد برد با این تفاوت که این تبلت با طراحی دو رنگ همراه خواهد شد.

image

با توجه به نحوه قرارگیری ماژول دوربین، به نظر می‌رسد وان پلاس پد گو نیز باید در حالت افقی قرار بگیرد. در قسمت بالای بدنه دستگاه نیز شاهد کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا هستیم در حالی که چپ بدنه میزبان کلید پاور خواهد بود. مطابق انتظار، در قسمت پایین وان پلاس پد گو نیز درگاه USB-C و دریچه اسپیکر قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که وان پلاس در ابتدا اعلام کرده بود که این تبلت به زودی معرفی خواهد شد. با این وجود، این برند در یک ایمیل رسمی به خبرنگاران اذعان کرد که وان پلاس پد گو در تاریخ ۴ اکتبر مصادف با ۱۴ مهر رونمایی خواهد شد.

در حال حاضر، اطلاعات چندانی پیرامون مشخصات فنی وان پلاس پد گو منتشر نشده است. البته وان پلاس تایید کرده که این تبلت به نمایشگر با رزولوشن تصویر 2.4K و نسبت تصویر ۷:۵ مجهز خواهد بود. به علاوه، انتظار می‌رود وان پلاس پد گو از تراشه‌ای میان‌رده و بدنه پلاستیکی برخوردار شود.

در نهایت باید اشاره کرد که جزئیات برچسب قیمتی وان پلاس پد گو مشخص نشده است. برای مقایسه، وان پلاس پد با قیمت ۳۷۹۹۹ روپیه (۴۵۷ دلار) برای بازار هند عرضه شده است. در این راستا، انتظار داریم وان پلاس پد گو با قیمت پایین‌تری همراه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید