خانهاخبار
لیست ایموجی‌های جدید مشخص شد

لیست ایموجی‌های جدید مشخص شد

به‌تازگی کنسرسیوم یونیکد از نسخه ۱۵.۱ فهرست ایموجی‌ها رونمایی کرده که گزینه‌های جالبی در بین آن‌ها دیده می‌شود.
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

ایموجی‌های جدیدی در راه هستند که ممکن است بعضا نیاز به استفاده از آن‌ها داشته باشید. به گزارش ایموجی پدیا، کنسرسیوم یونیکد تأیید کرد که نسخه ۱۵.۱ از ایموجی‌ها در راه است و به زودی به گوشی‌های هوشمند راه پیدا خواهند کرد.

البته مانند نسخه‌های پیشین،‌ نباید انتظار اضافه شدن تعداد زیادی از ایموجی‌ها را به این نسخه داشته باشید. یکی از ایموجی‌های مطرح، ایموجی تکان دادن سر به صورت افقی و عمودی است و در کنار آن، ققنوس و لیموی سبز و قارچ قهوه‌ای به همراه زنجیر شکسته شده را می‌بینیم. در قسمت پایین آن‌ها، تصویری از خانواده‌های مختلف به صورت سیلوئت را مشاهده می‌کنید.

لیست ایموجی‌های تأیید شده را می‌توانید از این لینک در کنسرسیوم یونیکد مشاهده کنید.

image

به نظر می‌رسد ققنوس را بتوان معروف‌ترین گزینه‌ای از میان آیتم‌های جدید به حساب آورد که کاربران بیشتر از بقیه از آن استفاده خواهند کرد. اما متأسفانه شرکت‌هایی مانند اپل و مایکروسافت خیلی دیر این موارد به پلتفرم‌های خود اضافه می‌کنند. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی می‌توانیم شاهد اضافه شدن این موارد به آی او اس، آیپد او اس، مک او اس و ویندوز باشیم.

اگر تصور می‌کنید که جای ایموجی خاصی در این میان خالی است، می‌توانید آن را به ایموجی پدیا پیشنهاد دهید. برای مشاهده چگونگی انجام این کار،‌ می‌توانید راهنمای کنسرسیوم یونیکد در این زمینه را از این لینک مشاهده کنید. پیشنهادات شما در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ بررسی خواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید