خانهاخبار
تصاویر و برچسب قیمتی سرفیس لپتاپ استودیو ۲ فاش شد

تصاویر و برچسب قیمتی سرفیس لپتاپ استودیو ۲ فاش شد

لپتاپ بالارده در کانفیگ پایه خود با قیمت ۲۲۴۹ یورویی عرضه خواهد شد.
۲۶ شهریور ۱۴۰۲

نسل دوم لپتاپ بالارده سرفیس لپتاپ استودیو ۲ احتمالا تا چند روز دیگر و در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) معرفی خواهد شد. البته مایکروسافت هنوز هیچ اشاره رسمی به رونمایی از این دستگاه نکرده است. با این وجود، تایید شده که در رویداد پیش رو مایکروسافت باید منتظر نسخه‌های جدید محصولات سرفیس باشیم.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر رندری و برچسب قیمتی کانفیگ‌های مختلف سرفیس لپتاپ استودیو ۲ در اختیار کاربران قرار گرفته است. این اطلاعات جدید توسط افشاگری برجسته به نام Roland Quandt به اشتراک گذاشته شده‌اند.

image

طبق گفته‌های این افشاگر، سرفیس لپتاپ استودیو ۲ در دو نسخه پردازنده اینتل Core i7-13700H و اینتل Core i7-13800H روانه بازار می‌شود. این سخت‌افزارها جزو پردازنده‌های سری Raptor Lake-H هستند که از ۱۴ هسته و ۲۰ ترد بهره می‌برند. به مانند همیشه، نسخه پایه این لپتاپ از پردازنده گرافیکی اختصاصی بی‌بهره است و تنها از GPU یکپارچه پردازنده استفاده خواهد کرد.

در نسخه‌های قوی‌تر، سرفیس لپتاپ استودیو ۲ در دو مدل با پردازنده‌های گرافیکی Geforce RTX 4050 و Geforce RTX 4060 برند انویدیا به فروش خواهد رسید. کانفیگ‌های حافظه رم دستگاه نیز شامل سه نسخه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی می‌شوند. این لپتاپ همچنین از حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی SSD برخوردار خواهد شد.

شایان ذکر است که سرفیس لپتاپ استودیو ۲ به دو درگاه تاندربولت ۴، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه Surface Connect نیز مجهز خواهد شد. مایکروسافت همچنین یک درگاه USB Type-A و درگاه کارت حافظه microSD را نیز محصول بالارده خود اضافه خواهد کرد.

در انتهای گزارش خود، افشاگر Roland Quandt اذعان داشته که عرضه سرفیس لپتاپ استودیو ۲ از اوایل ماه اکتبر سال جاری میلادی شروع خواهد شد. برچسب قیمتی مدل‌های مختلف سرفیس لپتاپ استودیو ۲ به قرار زیر است:

  • اینتل Core i7-13700H / پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel Xe / رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۲۲۴۹ دلار
  • اینتل Core i7-13700H / پردازنده گرافیکی RTX 4050 / رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۲۷۲۹ دلار
  • اینتل Core i7-13800H / پردازنده گرافیکی RTX 4060 / رم ۳۲ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی: ۳۱۹۹ دلار
  • اینتل Core i7-13800H / پردازنده گرافیکی RTX 4060 / رم ۶۴ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی: ۳۷۰۰ دلار


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید