خانهاخبار
شیائومی واچ ۲ پرو با MIUI و تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک همراه خواهد شد

شیائومی واچ ۲ پرو با MIUI و تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک همراه خواهد شد

به تازگی رندرها، مشخصات فنی و برچسب قیمتی ساعت جدید شیائومی فاش شده‌اند.
۲۴ شهریور ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد سیستم عامل Wear OS گوگل در حال احیا است و تولیدکنندگان بیشتری روی به استفاده از این سیستم عامل آورده‌اند. اوایل امروز، گزارشی منتشر شد مبنی بر این که وان پلاس در حال توسعه یک ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS است. حالا اما شایعه‌ای جدید ادعا کرده که شیائومی نیز قصد عرضه یک ساعت به نام شیائومی واچ ۲ پرو را دارد که از Wear OS بهره می‌برد.

یک حساب کاربری جدید به نام Mystery Lupin تصاویر رندری و بخشی از مشخصات فنی شیائومی واچ ۲ پرو را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است.

طبق این گزارش، ساعت جدید شیائومی از بدنه فولاد ضدزنگ و محافظ صفحه گوریلا گلس بهره می‌برد. این ساعت همچنین در دو نسخه نقره‌ای رنگ با بند چرمی و مشکی رنگ با بند سیلیکونی روانه بازار خواهد شد. برای گردش راحت در محیط کاربری دستگاه، شیائومی یک تاج چرخان نیز تدارک خواهد دید.

قلب تپنده شیائومی واچ ۲ پرو تراشه کوالکام اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی دستگاه نیز از رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ و تراکم پیکسلی 326ppi پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه شیائومی واچ ۲ پرو باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که انرژی موردنیاز برای ۷۲ ساعت را تامین می‌کند.

براساس گفته‌های این افشاگر، شیائومی واچ ۲ پرو تا عمق ۵۰ متری آب (فشار ۵ اتمسفری) دوام خواهد آورد و در یک نسخه LTE نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. از نظر قابلیت‌های سلامتی، ساعت شیائومی از الکتروکاردیوگرام، پایشگر ضربان قلب، سنجش دمای بدن و پایشگر خواب پشتیبانی می‌کند.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، شیائومی واچ ۲ پرو از سیستم عامل Wear OS با رابط کاربری MIUI بهره خواهد برد. افشاگر Mystery Lupin برای اثبات این ادعا تصویر زیر را منتشر کرده است. در یک کامنت جداگانه، این افشاگر اعلام کرد که ساعت جدید شیائومی با برچسب قیمتی ۳۴۹ یورویی (۳۷۲ دلاری) به فروش خواهد رسید.

image

شایان ذکر است که با توجه به تجهیز دستگاه به Wear OS و لو رفتن برچسب قیمتی آن برای بازارهای اروپایی، می‌توان انتظار داشت که شیائومی واچ ۲ پرو برای بازارهای جهانی عرضه شود. در صورت صحت این گزارش، شیائومی واچ ۲ پرو به اولین ساعت شیائومی بدل خواهد که با پلتفرم گوگل برای بازارهای بین‌المللی معرفی می‌شود. در گزارشی دیگر، یک افشاگر اذعان داشته که شیائومی واچ ۲ پرو برای بازار چین عرضه نمی‌شود و تنها در اختیار دیگر بازارها قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، هنوز زمان معرفی از شیائومی واچ ۲ پرو مشخص نشده است. البته با توجه به انتشار این گزارش مفصل، به نظر می‌رسد ساعت شیائومی به زودی عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید